b-real Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Reglene er enkel. Orker ikke å skrive de så jeg quoter: 1. DescriptionSnooker may be played by two or more players, either independently or as sides. The game can be summarised as follows: (a) Each player uses the same White cue-ball and there are twenty-one object balls - fifteen Reds each valued 1, and six colours: Yellow valued 2, Green 3, Brown 4, Blue 5, Pink 6 and Black 7. (b) Scoring strokes in a player's turn are made by potting Reds and colours alternately until all the Reds are off the table and then the colours in the ascending order of their value. © Points awarded for scoring strokes are added to the score of the striker. (d) Penalty points from fouls are added to the opponent's score. (e) A tactic employed at any time during a frame is to leave the cue-ball behind a ball not on such that it is snookered for the next player. If a player or side is more points behind than are available from the balls left on the table, then the laying of snookers in the hope of gaining points from fouls becomes most important. (f) The winner of a frame is the player or side (i) making the highest score, (ii) to whom the frame is conceded, or (iii) to whom it is awarded under Section 3 Rule 14© or Section 4 Rule 2. (g) The winner of a game is the player or side (i) winning most, or the required number of frames (ii) making the greatest total where aggregate points are relevant, or (iii) to whom the game is awarded under Section 4 Rule 2. (h) The winner of a match is the player or side winning most games or, aggregate points are relevant, with the greatest total. Snooker er digg IMO. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Ohhh... samme med meg (og mange andre her). Døgnrytmen er helt skeiv :/ I dag skal jeg legge meg tidlig for sure! MÅ på skolen i morgen, selv om jeg faktisk er syk, og DRITLEI av skolen. EDIT: RHCP - Porcelain e vakker :grine: Endret 12. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Fra det ene til det andre... Jeg bestilte noe stuff til PCen fra USA her om dagen, og fikk pakken i går. Selvfølgelig manglet det noe som i følge pakkeseddelen skulle være der. Enten så har de glemt og legge det i esken, noe som er litt vanskelig å bevise... Eller så har tollvesenet stjålet det, som er ennå vanskeligere å bevise Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Selvfølgelig er du dritlei, HalTan, du valgte allmenn.. Og så gidder du ikke ta et år ute heller..! Du kommer til å gå nøyaktig like lei b-real, og så får du heller ta det derfra.. Test: hmmm sånn, jeg lagde en link uten mening. Woo Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 winduwstweak? hva gjør det da? Det har en funksjon som kan "hide" disker/cd-rom etc. Kanskje dvd'n din har blitt gjemt et eller annet sted... Hehe... høres teit ut. MagicTweak heter det, er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Selvfølgelig er du dritlei, HalTan, du valgte allmenn.. Og så gidder du ikke ta et år ute heller..! Du kommer til å gå nøyaktig like lei som b-real, og så får du heller ta det derfra.. Den samtalen har vi allerede hatt... btw: crappy link Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hvis du ikke vet hva du skal velge og ikke har så ekstremt ivrig på skola at det gjør noe så blir du hengende etter...det er bare slikt. ALT for mange av mine kamerater som har gjort samme tabben desverre, og meg da.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ohoi! Stopp litt nå... Dere tar jo heeeelt av her Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Er du ikke 24/7 så går det dårlig Wabby...slik er det bare Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Hvis du ikke vet hva du skal velge og ikke har så ekstremt ivrig på skola at det gjør noe så blir du hengende etter...det er bare slikt. ALT for mange av mine kamerater som har gjort samme tabben desverre, og meg da.. Poenget er vel mer det at ungdommsskolen gikk lekende lett, kom ut med toppers karakterer osv. Men nå er jeg stuck på allemen på en skole der det kreves så sinnsykt høyt nivå, og jeg er dritlei av å ikke leve opp til forventningene. Angrer noe jævlig på at jeg ikke tok media og komm. Endret 12. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Noen som vil hjelpe meg med excel...Har excelprøve i morgen... :grine: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) btw: jeg HATER excell... EDIT: Og økonomilærern min... Her om dagen klarte hun å mose tommelen min i en overhead, fikk svinvondt. Så lo hun av det etterpå, mens jeg hoppet rund og sugde på tommern, hadde vondt i 2 dager liksom. så, jeg HATER økonomilærern min. Endret 12. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Noen som vil hjelpe meg med excel...Har excelprøve i morgen... :grine: Har aldri brukt excel... men hva er problemet? *grin* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Er du ikke 24/7 så går det dårlig Wabby...slik er det bare Frekk du er assa.... CandyFloss: /me er (var) en racer på Excel... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hvis du ikke vet hva du skal velge og ikke har så ekstremt ivrig på skola at det gjør noe så blir du hengende etter...det er bare slikt. ALT for mange av mine kamerater som har gjort samme tabben desverre, og meg da.. Poenget er vel mer det at ungdommsskolen gikk lekende lett, kom ut med toppers karakterer osv. Men nå er jeg stuck på allemen på en skole der det kreves så sinnsykt høyt nivå, og jeg er dritlei av å ikke leve opp til forventningene. Angrer noe jævlig på at jeg ikke tok media og komm. Yeah, jeg vet hva du snakker om. Begikk samme tabben selv. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 /me har heller aldri brukt excel. Wtf is it? Er det ikke sånn tabell drit? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Excel er et stort regneark. Kort oppsummert. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Excel er faktisk veldig kjekt..Vi får lov til å bruke Excel 45 minutter på tentamen i matematikk Skal btw ha Nynorsk tentamen imorgen...huff, det blir sugent! Idag har jeg formatert og lagt inn windows 2000 igjen... Cleac..DIGG! Også med litt ny hardware, så går det glimrende! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Excel er et stort, styggt, plagsommt regneark som kun er til for å plage elever på allemen og gi deres lærere enda flere grunner til å kjefte de ut fordi de ikke har giddet å lære seg hurtigtasten for "summer". Kort oppsummert. Fixed Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Excel er et stort, styggt, plagsommt regneark som kun er til for å plage elever på allemen og gi deres lærere enda flere grunner til å kjefte de ut fordi de ikke har giddet å lære seg hurtigtasten for "summer". Kort oppsummert. Fixed Noen tar vist etter GTF her ser jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg