Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du tar først å åpner DivX-spilleren, så er det vell en mulighet der til å åpne en URL eller lignende. Bare kopier den inn der.

Smarte meg prøvde på det først, da, men så var det ikke noe sted å lime inn adressen. Jeg har ventet i hele dag å se den jenta ha rytmisk sportsgymnastikk oppvisning! :no:

Lenke til kommentar
Smarte meg prøvde på det først, da, men så var det ikke noe sted å lime inn adressen. Jeg har ventet i hele dag å se den jenta ha rytmisk sportsgymnastikk oppvisning! :no:

Last ned VLC på www.videolan.org, så tar du "open network stream", og kopierer inn hele adressa der. PRESTO! :thumbup:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Blir litt irritert noenganger. Er det ikke lov å diskutere noe i denne tråden lengre? Skal hele tråden bestå av: 'Jeg går og fikser meg noe mat', eller 'åå så lenge jeg sov', 'hva skal jeg finne på' osv?

Enig. Diskusjonene dør jo ut etterhvert uansett.

Lenke til kommentar
Jeg heier på Norge og Italia i EM, bare sånn at det er sagt...

Denne kvelden har vært usaklig kjedelig. Noen som har forslag til hva jeg kan finne på?

Litt vanskelig å heie på Norge når de ikke er med. Litt vanskelig å heie på Italia når de er ute.

:wee:

Lenke til kommentar
Blir litt irritert noenganger. Er det ikke lov å diskutere noe i denne tråden lengre? Skal hele tråden bestå av: 'Jeg går og fikser meg noe mat', eller 'åå så lenge jeg sov', 'hva skal jeg finne på' osv?

Neivell...diskuter hva du vil.

Go ahead.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...