potetskrell Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hjææælp! Feit humle inne på rommet.. Evakuer! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 http://www.b-real.net/pixs/hardware.no/mod.stuff/eod.jpg Hmm.. passer bedre med "stay off pot " Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 B|reaL: Du vet den greia du ba meg laste ned? Når jeg klikker på linken, åpnes den fortsatt i windows media player. Hvordan skal jeg få en link til å spille av DivX? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Du tar først å åpner DivX-spilleren, så er det vell en mulighet der til å åpne en URL eller lignende. Bare kopier den inn der. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Du tar først å åpner DivX-spilleren, så er det vell en mulighet der til å åpne en URL eller lignende. Bare kopier den inn der. Smarte meg prøvde på det først, da, men så var det ikke noe sted å lime inn adressen. Jeg har ventet i hele dag å se den jenta ha rytmisk sportsgymnastikk oppvisning! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Smarte meg prøvde på det først, da, men så var det ikke noe sted å lime inn adressen. Jeg har ventet i hele dag å se den jenta ha rytmisk sportsgymnastikk oppvisning! Last ned VLC på www.videolan.org, så tar du "open network stream", og kopierer inn hele adressa der. PRESTO! Endret 24. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Blir litt irritert noenganger. Er det ikke lov å diskutere noe i denne tråden lengre? Skal hele tråden bestå av: 'Jeg går og fikser meg noe mat', eller 'åå så lenge jeg sov', 'hva skal jeg finne på' osv? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg stakk til en kompis... Ikke så interressant for dere er det vel? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg stakk til en kompis... Ikke så interressant for dere er det vel? Jo tell me more Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Blir litt irritert noenganger. Er det ikke lov å diskutere noe i denne tråden lengre? Skal hele tråden bestå av: 'Jeg går og fikser meg noe mat', eller 'åå så lenge jeg sov', 'hva skal jeg finne på' osv? Enig. Diskusjonene dør jo ut etterhvert uansett. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 .. Er kanskje litt for strengt ja.. står det ikke i første post: "Denne threaden er en slags chattetråd der man kan diskutere livets små og store saker" ? eller noe lignende? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Får vel oppdatere dere litt jeg da da: Endelig utlignet Portugal!! 1-1 og snart på overtid. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg heier på Norge og Italia i EM, bare sånn at det er sagt... Denne kvelden har vært usaklig kjedelig. Noen som har forslag til hva jeg kan finne på? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg heier på Norge og Italia i EM, bare sånn at det er sagt... Denne kvelden har vært usaklig kjedelig. Noen som har forslag til hva jeg kan finne på? Litt vanskelig å heie på Norge når de ikke er med. Litt vanskelig å heie på Italia når de er ute. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 .. Uff, liker ikke fotball altså! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Blir litt irritert noenganger. Er det ikke lov å diskutere noe i denne tråden lengre? Skal hele tråden bestå av: 'Jeg går og fikser meg noe mat', eller 'åå så lenge jeg sov', 'hva skal jeg finne på' osv? Neivell...diskuter hva du vil. Go ahead. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jippii! Portugal leder 2-1! Bort med England!! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Siden det ble litt sent i går. Her er en oppdatert GMail-adresse liste. Hvem/hvilke av dem er best? [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 [email protected], synes hvertfall jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg