Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og i signaturen din står det nei til EU...  :lol:

 

En liten selvmotsigelse der?

Nei. Grunnen til at jeg er mot EU er at følgene blir økt globalisering, som igjen fører til at masse små barn i Asia og deromkring må sy klær, snekre gitarer osv. for utrolig liten lønn som de _må_ ha for å kunne overleve. Ulovlig barnearbeid kalles det, noe jeg overhodet ikke støtter.

 

Og EU har ikke som mål å redde fattige barn i Asia.

 

Get my point?

 

Edit: HalTan, enig, den kan vi eventuelt ta i politikkdelen.

Endret av Purify
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Feil. Snus er mer avhengighetsskapende (for noen, that is) men absolutt ikke like farlig for helsa di.

Det er mer avhengighetsskapende for samtlige, gutten min.

Lenke til kommentar

En alminnelig pris (ca. 2,5 g) inneholder 3,2-6,1 mg nikotin. Til sammenligning vil en som røyker få i seg omkring 2 mg nikotin per sigarett.

 

En pris beholdes ofte i munnen opptil en halv time, og erstattes som regel raskt av en ny pris. Det gjør at kroppen tilføres nikotin store deler av dagen. En gjennomsnittlig snuser får i seg omtrent like mye nikotin som en som røyker 30 sigaretter om dagen. Blant snusbrukere flest er avhengigheten av nikotin svært høy og høyere enn blant dem som røyker.

:hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
En alminnelig pris (ca. 2,5 g) inneholder 3,2-6,1 mg nikotin. Til sammenligning vil en som røyker få i seg omkring 2 mg nikotin per sigarett.

 

En pris beholdes ofte i munnen opptil en halv time, og erstattes som regel raskt av en ny pris. Det gjør at kroppen tilføres nikotin store deler av dagen. En gjennomsnittlig snuser får i seg omtrent like mye nikotin som en som røyker 30 sigaretter om dagen. Blant snusbrukere flest er avhengigheten av nikotin svært høy og høyere enn blant dem som røyker.

:hmm:

En pris à 20 min. = 50 prince normal.

 

Det er ikke bare nikotinmengden som har noe å si, men også hvor lenge nikotinen er i blodet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...