Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LoS: Penger tjent for en nordmann er med på å forsterke den skjeve fordelingen i verden.

 

Si noe, noen! Jeg orker ikke rydde mer, selv om mamma maser. En kompis kommer snart, og i mellomtiden må jeg ha noe å gjøre.

 

Come on!

Endret av Purify
Lenke til kommentar
LoS: Penger tjent for en nordmann er med på å forsterke den skjeve fordelingen i verden.

Vi ser tydeligvis på ting litt forskjellig.

Tror du ikke jeg har betalt for flaskene?

 

Du skalerer ting litt feil.

Penger tjent for en nordmann er penger den nordmannen trenger for å overleve i det norske og djevelskt dyre samfunn, toppet av idioter fra stortinget som tydeligvis vil ha mer jobber, og spytte ut mindre penger, og ha høyere avgifter.

 

Sc0oT: mor har bilen, har ikke fått panta enda :p

Lenke til kommentar

Var på handletur i Sverige i dag. Hadde handla ferdig, men presterte å låse nøkkern inni i bilen. Følte meg jevli smart da. Prøvde å få opp låsen ved å trøkke en ståltrådbit mellom gummien rundt døra. Niks.. gikk ikke. Så heldigvis ei politipatrulje som jeg fikk stoppa. Fikk opp døra på 20 sek med en pirke-gadget. Var noe letta da ;)

Lenke til kommentar
:wow: HELSIKEN!!! Eg har sovet lite for tiden og igår var eg ganske aktiv med å jobbe med noen greier i noen timer. Så dro vi ut for å fiske og drikke. Vel kom hjem i 02 tiden og la meg i ca 03 tiden og har pine meg sovet 14TIMER!! i strekk!! :wow:

 

Lenge siden sist eg har sovet så mye.

Deilig det da snøhund! :D

 

 

@Tjalla, tør jeg spørre.. Svinesund i presume? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
LoS: Penger tjent for en nordmann er med på å forsterke den skjeve fordelingen i verden.

Og i signaturen din står det nei til EU... :lol:

 

En liten selvmotsigelse der?

Lenke til kommentar
:wow: HELSIKEN!!! Eg har sovet lite for tiden og igår var eg ganske aktiv med å jobbe med noen greier i noen timer. Så dro vi ut for å fiske og drikke. Vel kom hjem i 02 tiden og la meg i ca 03 tiden og har pine meg sovet 14TIMER!! i strekk!!  :wow:

 

Lenge siden sist eg har sovet så mye.

Deilig det da snøhund! :D

 

 

@Tjalla, tør jeg spørre.. Svinesund i presume? :p

Japp.. marknaden och goooodisfabriken :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...