Staalkontroll Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg likte det nye sengetøyet mitt Tenker jeg skal sove godt fremover nå *rocke til Faithless - Mass Destruction* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Støvsuge er jo gøy, blir så rent og pent etterpå Nå er det snart på flaskepant raid, skal se om jeg får tatt noen bilder av herligheten før jeg drar og panter Og selvfølgelig kommer summen etterpå. LoS da:P Btw, noe nytt fra digitaldominatoin ? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hehe, er så lite derifra så, sitter å koder nytt cms til sia, så det er ingen tid til å få gjort noe annet :/ Og flaskeraid eier Penger tjent er.... penger tjent? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) LoS: Penger tjent for en nordmann er med på å forsterke den skjeve fordelingen i verden. Si noe, noen! Jeg orker ikke rydde mer, selv om mamma maser. En kompis kommer snart, og i mellomtiden må jeg ha noe å gjøre. Come on! Endret 24. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
LoS Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 LoS: Penger tjent for en nordmann er med på å forsterke den skjeve fordelingen i verden. Vi ser tydeligvis på ting litt forskjellig. Tror du ikke jeg har betalt for flaskene? Du skalerer ting litt feil. Penger tjent for en nordmann er penger den nordmannen trenger for å overleve i det norske og djevelskt dyre samfunn, toppet av idioter fra stortinget som tydeligvis vil ha mer jobber, og spytte ut mindre penger, og ha høyere avgifter. Sc0oT: mor har bilen, har ikke fått panta enda Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Var på handletur i Sverige i dag. Hadde handla ferdig, men presterte å låse nøkkern inni i bilen. Følte meg jevli smart da. Prøvde å få opp låsen ved å trøkke en ståltrådbit mellom gummien rundt døra. Niks.. gikk ikke. Så heldigvis ei politipatrulje som jeg fikk stoppa. Fikk opp døra på 20 sek med en pirke-gadget. Var noe letta da Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Si noe, noen! Jeg orker ikke rydde mer, selv om mamma maser. En kompis kommer snart, og i mellomtiden må jeg ha noe å gjøre. Hva med å rydde i mellomtiden? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 HELSIKEN!!! Eg har sovet lite for tiden og igår var eg ganske aktiv med å jobbe med noen greier i noen timer. Så dro vi ut for å fiske og drikke. Vel kom hjem i 02 tiden og la meg i ca 03 tiden og har pine meg sovet 14TIMER!! i strekk!! Lenge siden sist eg har sovet så mye. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Norge = lille russland Det eneste komunist landet igjen... Kunne vertfall virke slikt Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 HELSIKEN!!! Eg har sovet lite for tiden og igår var eg ganske aktiv med å jobbe med noen greier i noen timer. Så dro vi ut for å fiske og drikke. Vel kom hjem i 02 tiden og la meg i ca 03 tiden og har pine meg sovet 14TIMER!! i strekk!! Lenge siden sist eg har sovet så mye. Deilig det da snøhund! @Tjalla, tør jeg spørre.. Svinesund i presume? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 LoS: Penger tjent for en nordmann er med på å forsterke den skjeve fordelingen i verden. Og i signaturen din står det nei til EU... En liten selvmotsigelse der? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Norge = lille russlandDet eneste komunist landet igjen... Kunne vertfall virke slikt Hadde Norge vært kommunistisk, så hadde du vært død nå. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 HELSIKEN!!! Eg har sovet lite for tiden og igår var eg ganske aktiv med å jobbe med noen greier i noen timer. Så dro vi ut for å fiske og drikke. Vel kom hjem i 02 tiden og la meg i ca 03 tiden og har pine meg sovet 14TIMER!! i strekk!! Lenge siden sist eg har sovet så mye. Deilig det da snøhund! @Tjalla, tør jeg spørre.. Svinesund i presume? Japp.. marknaden och goooodisfabriken Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Og i signaturen din står det nei til EU... En liten selvmotsigelse der? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hadde Norge vært kommunistisk, så hadde du vært død nå. Ikke ta alt så bokstavelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg