Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dimiles: gratulerer :)

Jeg vet. Litt sent å tenke på det etter jeg har gjort det, da. Jeg tror jeg skal være for meg selv litt. Kommer ikke noe særlig smart ut av meg nå.

Ha det bra.

Ta heller og få kontakt med henne og prat om det Thea...Ignorere en annen person etterpå noe slikt gjør det bare værre. Kan misstolkes til det at du ikke bryr deg.

Hvordan skal jeg få denne linken til å spilles av? Blir bare en svart skjerm.

http://www.rsgvideos.com/VitryCup03/Kurils...llVitry03AA.wmv

http://prdownloads.sourceforge.net/gordian...up.exe?download

Last ned den codecpakken, og det skal nok hjelpe deg.

Tenner du på wet-sex?  :thumbup:

Do I make you horny baby? :wee:

Lenke til kommentar

Haha sjekk her:

En telefonselger ringer meg opp på mobilen og skal prøve å selge meg noe abonement greier. Han ber meg sammenligne mitt nåværende over tlf, og til hans overraskelse så er HVER eneste ting ved mitt abonement billigere/bedre enn det han prøver å selge meg. Til slutt så bare sa han: Jaja, da bare lar vi det være da. Ha en fin dag.

:laugh:

Edit: leifs

Endret av Fragletrollet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kom nettopp på noe genialt. Tenkte å kjøpe meg en slik så kan jeg tegne storyboards digitalt. Når jeg da er ute å filmer, kan jeg bare ta med meg f.eks. laptoppen min og ha manus, storyboard og shotlist digitalt inne på den.

*elske wacom*

Lenke til kommentar

Hehe, goodie. Bare synd at jeg ikke har hatt allergiske anfall før da.. Bortsett fra mygganfall. Jeg va 7 år og på fisketur på Finmarksvidda, så når jeg kom hjem var hele kroppen min oppblåst og rød av myggstikk, så jeg måtte ligge natta over på sykehus :p

Men jeg må støvsuge nå..

Edit: Ferdig! :w00t:

Endret av Purify
Lenke til kommentar

Støvsuge er jo gøy, blir så rent og pent etterpå :love:

Nå er det snart på flaskepant raid, skal se om jeg får tatt noen bilder av herligheten før jeg drar og panter :woot:

Og selvfølgelig kommer summen etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Føler at jeg plutselig fucka desktopen min.

ikon.jpg

Hvordan får jeg fjernet den markeringen som er rundt teksten under ikonet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...