Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FAEN ta Ellingsrud og alt annet her i verden! ARGH!!!

Fortsettelse følger når personen bak tastaturet har sovetg litt. God natt.

Kvifor? Ikke si du var HER i går? Eller at Ellingsrud-folka kom der du var? Gleder meg til info :D

Lenke til kommentar

Argh.

Jo jeg var der oppe igår. Sammen med Simen og Kinley og Alex osv. På en eller annen fest. Jeg drakk meg jo seff veldig full, og glemte jo HELT at jeg måtte ta siste banen hjem. Det endte seff med at jeg måtte ta første banen hjem, dvs vente utenfor t-banestasjonen i 3 fuckings timer. I tillegg så har jeg fått "Rundbrenner" rykte, kun fordi jeg er kompis med Simen. Faen ta.

Lenke til kommentar

Fragle: Ingen rykter uten grunn. Og ryktet forsvinner sikkert ikke med det første, så hvorfor ikke bare gi det en grunn til å være der :p

Hva skal jeg gjøre på i dag? Jeg kommer sikkert til å spille litt Street Legal: Redline, men det er fortsatt en del tid igjen av dagen før/etter det... :hmm:

Lenke til kommentar

Jo, greit det, om det faktisk hadde vært en grunn bak ryktet. Men det er det faenmeg ikke! Argh. Jeg er IKKE en rundbrenner, og det var faktisk det ryktet som stoppet meg fra å rote med en igår.... jaja. Ironi er moro.

Må legge til at det regnet alle de timene jeg ventet på trikken, bare sånn at dere har den MINSTE peil på hvor kjipt det er å sitte våken og være redd for å bli ranet/voldtatt, samtidig som man fryser som en frossen gris, og og begynner å få en HEFTIG hangover. Og; sitte på våt betong. Kos, liksom.

Jeg går og legger meg for faen.

Endret av Fragletrollet
Lenke til kommentar

Du hadde flaks som ikke møtte på dem som hadde med transportranet her på Ellingsrud i går. De er bekjente av meg, og ble heldigivis tatt med 200 000 på seg. DA kunne du ha blitt voldtatt :p Fragle; å henge med Simen er kult, men gir deg ikke et bra rykte. Jeg skulle egentlig på den festen; flaks jeg dro på en annen. :w00t:

Lenke til kommentar
Stille her i dag, er fyllesykeviruset ute å går eller?

Morn.

Og ja, det er ute å går.. Ble _seint_ (aka vått) i går.. ;)

Nå skal jeg få i meg noe kaffe, slappe av og etterhvert gå ut for å male. Det gleder jeg meg lite til..

I tillegg fikk jeg vite mye crap i går av diverse jenter, og det tok ei lita stunn før jeg kunne fordøye det hele i morges.. Husker det var noe veldig viktig, men husker ikke hva.. Jaja, det kommer sikkert snart..

ananas: wtf? :hmm:

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...