sjefen_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jippi, var matteprve idag. Det var selvfølgelig ikke jeg helt klar over. Teitteit, tror det gikk skikkelig til ****** Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 meh, samme her, vel, nesten ihvertfall, visste om prøven, men øvde på feil stoff :o.. så det gikk til ****** :/ Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Btw, hva skejr med forumet. Når jeg får amil om nytt svar så hender det at jeg blir sendt til forum.gamer.no, med gamer.no skin og alt. Avogtil overklokking.no også. Snodige saker Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Weee, nå hører jeg sånn løs bit i musa når jeg rister på den! konge! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Kongeaktig fett! BTW, hvis du har MX500, burdte du ta ut loddet som sitter inn i, blir mye diggere...synes nå jeg da! Endret 12. november 2003 av flodhest Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Weee, nå hører jeg sånn løs bit i musa når jeg rister på den! konge! Den maskina di minner meg om min gammle Mazda. Der røyk en ting etter den andre innen 2 døgn. Varmaapparatet, starter, vannen kokte, olje inn i motoren og brekket. ... Vraket bilen... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Weee, nå hører jeg sånn løs bit i musa når jeg rister på den! konge! Den maskina di minner meg om min gammle Mazda. Der røyk en ting etter den andre innen 2 døgn. Varmaapparatet, starter, vannen kokte, olje inn i motoren og brekket. ... Vraket bilen... Liker happy ending historier Btw: Hvis noen vil se hvor jeg bor, så bør dere se fornemmelse for mord på søndag. Det handler om ei dame som blei drept i gata vår for 2 år siden... tror de skulle sende det på søndag... Endret 12. november 2003 av cnil Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Btw: Hvis noen vil se hvor jeg bor, så bør dere se fornemmelse for mord på søndag. Det handler om ei dame som blei drept i gata vår for 2 år siden... tror de skulle sende det på søndag... De hadde dette i Risør også for ikke alt for lengesiden. Marianne Saken som var for leeeenge siden... Vet ikke om noen husker det jeg. Men det er i den byen jeg er oppvokst! Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Geee, kan noen få den stygge dvd spillern min til å vise seg i min-datamaskin!?! irriterer ballene av meg.. Hva med å sette inn Ide kabelen ? Ikke ha begge på master ? :S 1. Den står i, den funket før. 2. Den står som master. 3. Den finnes i BIOS. 4. Jeg kan boote 5. Har bare en dvd/cdrom! Har du prøvd å herje litt med Windows Tweak? Magic tweak eller noe sånt? Jeg er faktisk ikke trøtt lenger, selv om jeg har vært våken i snart 13 timer nå. Sykt, nå kommer jeg sikkert ikke til å sovne før klokka tre i natt. Så blir hele døgnrytmen min vridd på hodet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Arch Enemy - End Of The Line :buttrock: Bare digger den sangen. Meneh...jah...er 1 time siden jeg kom fra jobb og jeg kjeder ræva av meg allerede. Ikke en gang snooker på Eurosport fant jeg noe spennende Flere som her som bruker å se på snooker? Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ikke en gang snooker på Eurosport fant jeg noe spennende Flere som her som bruker å se på snooker? Vil ikke si at jeg er noen ivrig tilhenger av det, men det går an i blant. Tror jeg har sett noen timer faktisk, av mangel på annet å gjøre. Det er bedre enn mye annet som går på eurosport. IMHO Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 slaskete, jeg har ikke eurosport, de sender jo ofte mye fett. Ikke no ny csi episode ute heller. CSI er konge. Da blir det spilling av Mercedes World Racing. Ekke snooker biljard med større bord og andre regler? Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) slaskete, jeg har ikke eurosport, de sender jo ofte mye fett. Ikke no ny csi episode ute heller. CSI er konge. Da blir det spilling av Mercedes World Racing. Ekke snooker biljard med større bord og andre regler? Veit ikke om det er større bord? Men de bruker i hvert fall andre kuler med forskjellige farger. Jeg har ikke helt skjønt poengsystemet, men jeg tror det er et visst antall poeng "på bordet" og når du har over halvparten av disse vinner du settet eller noe sånt... Spiser SaltSild, noen flere her som synes den har tapt seg de siste årene? De er jo steinharde - jeg trenger nesten brekkjern for å få det ut av tenna. Endret 12. november 2003 av LordTimmy Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Weee, nå hører jeg sånn løs bit i musa når jeg rister på den! konge! Den maskina di minner meg om min gammle Mazda. Der røyk en ting etter den andre innen 2 døgn. Varmaapparatet, starter, vannen kokte, olje inn i motoren og brekket. ... Vraket bilen... Hihi, er bare dvden som ikke finnes og musa som rister! Men den dvd-greia er utrolig plagsom.. Sender den først inn til komplett hvis ingen sier om det vil hjelpe å reinstalle xp! *Bruke piltastene som scroll* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Geee, kan noen få den stygge dvd spillern min til å vise seg i min-datamaskin!?! irriterer ballene av meg.. Hva med å sette inn Ide kabelen ? Ikke ha begge på master ? :S 1. Den står i, den funket før. 2. Den står som master. 3. Den finnes i BIOS. 4. Jeg kan boote 5. Har bare en dvd/cdrom! Har du prøvd å herje litt med Windows Tweak? Magic tweak eller noe sånt? Jeg er faktisk ikke trøtt lenger, selv om jeg har vært våken i snart 13 timer nå. Sykt, nå kommer jeg sikkert ikke til å sovne før klokka tre i natt. Så blir hele døgnrytmen min vridd på hodet. winduwstweak? hva gjør det da? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Geez, er vist mange som sliter med fucked søvn her Enten i form av døgnrytme som er [Alvheim]totalt uakseptabelt![/Alvheim] og som jeg sliter med. Eller i form av for lite søvn, som egentlig er mye verre, men som ser litt bedre ut på overflaten. F-eks at man dukker opp på jobb, dog fucked, men tilstede. Mot alternativet hjemme under teppet Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hey, jeg har vært nogenlunde glad i nesten hele dag.. Revolusjon eller.no..! Nå skal jeg se videre på finding nemo.. Som, uh, går på kino akkurat nå.. (Jeg bor selvfølgelig på kinoen) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Vel, du er vel glad fordi jeg har prakket min elendighet på deg da Jon Arti'... Så slipper du å tenke på din egen, eller noe sånnt :/ EDIT: Guten tag Thea... Endret 12. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har fucked up døgnrytme - sover når jeg kommer hjem fra trening og sitter oppe til langt på natt. Det skal jeg få en slutt på I DAG. Soso, hvis jeg er pålogget på msn etter 22.10, kast meg ut! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Menneh.. Da snakker vi dagen ja.. Natta går for det meste vekk til å tenke.. :/ (Får jo ikke gjort det på do) Edit nuh: God aften Thea! (Jeg er gentleman av yrke) 22.10 er dog litt tidlig? Right? Endret 12. november 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg