Hoax Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Velkommen etter (med Siemens M65) *Gratulerer!* Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Youhei dudes(nope, ser ingen dudettes her atm). Vad hendär? Jeg sitter av diverse grunner hjemme og dasser akkurat nå, St.Hans kveld. Jeg har dog hatt min dose for døgnet, vel og merke. Kom hjem litt før 6 i dag morges etter et cirka genialt nach. Sweet. Når jeg så måtte opp 5 timer senere pga jobb ble ikke kroppen mye bedre. Det at jeg jobber som støttekontakt(enkelt sagt holde styr på veldig pratsomme, hyggelige folk, dog i relativ mental ubalanse), gjorde ikke kroppen bedre, det heller. Klokka 5 følger jeg duden til hjemmet, for så å jogge noen små kilometer hjem i pøsregn og hard motvind(yay!). Når jeg så kommer hjem kvart over 5, hva skal jeg da? Jo, da skal jeg skifte til fullt fotballutstyr for så å slenge meg på Vespa'n og kjøre som en gal slik at jeg rekker treninga halv 6. Jeg kom 15 min for sent. Midtveis i treninga klarer jeg attpåtil å vri kneet OG pådra meg lyskestrekk i -samme- takling. Det bare lyser det skills av, right? Alt dette i en herlig bakrus..! :/ Så nå sitter jeg her, vondt i lysken og uten mulighet for å gå i trapper(kneet...), og gjør meg klar til å..geeke! Yeah, det er lenge siden. Er det én ting jeg misliker for tiden, så er det det at jeg ikke får tilbrakt på langt nær så mye tid jeg gjerne skulle foran pcn, alene og asosial. Det er så utrolig digg.. Beste avkoblingen i verden når man ikke har noen bekymringer annet enn å huske på å lade mobilen. Sweet! Jeg blir nok nødt til å konkludere med disse ordene: Aldri så galt at det ikke er godt for noe! __ b-real, jeg møtte på Richard(bfisk) i byen igår natt. Lunt at dere exhanget nummer. Ser fram til et el fantastico hw-møte på the grassy plains of Roskilde Er jo faktisk ikke lenge til, engang. Jeg må skaffe telt..Richard mekka visstnok et tremannstelt, men det er ikke sjangs i helvete at 3 kan sove der. Eller jo, kanskje i fylla. Men ffs, hva med bagger osv? De -må- være på innsiden. Jaja, den tid den sorg. Jeg er rimelig confident på at jeg får fiska til meg et eller annet big-ass hustelt av noen bekjente eller.no innen den tid. Blir lunt anyhoo. Hvem andre fra foraet skal til roskilde btw? Hva hender ellers i deres liv da? Noen høydepunkter av positive eller negative slag(yeah, satster på positive)? np: Cornelis Vreeswijk - Polaren Per är kärlekskrank Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Heisann allesammen! Savner dere meg? Lenge siden jeg har vært på internett nå. Har ikke ISP for tiden, men jobber mer eller mindre med saken, er litt doven, så ting tar tid da... Kanskje like greit nå når det er sommer og greier! Ville bare stikke innom og hilse til alle sammen. Er hos en kammerat nå.. Hvos det går lang tid til jeg kommer tilbake nå, får jeg hilse til dere og ønske alle en god sommer! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hm, takk hoax Noen andre en meg som har problemer med bluecom idag ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 b-real, jeg møtte på Richard(bfisk) i byen igår natt. Lunt at dere exhanget nummer. Ser fram til et el fantastico hw-møte på the grassy plains of Roskilde Er jo faktisk ikke lenge til, engang. Jeg må skaffe telt..Richard mekka visstnok et tremannstelt, men det er ikke sjangs i helvete at 3 kan sove der. Eller jo, kanskje i fylla. Men ffs, hva med bagger osv? De -må- være på innsiden. Jaja, den tid den sorg. Jeg er rimelig confident på at jeg får fiska til meg et eller annet big-ass hustelt av noen bekjente eller.no innen den tid. Blir lunt anyhoo. Hvem andre fra foraet skal til roskilde btw? Vel, jeg gav han hannes nr, men fikk ikke no nummer tilbake, kipe fan Jeg og brodern skal skjekke teltet vårres i morgen. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Nå skal jeg ut å grille 4 store burgere å lage to dobble cheesburgere, skikkelig god fres på kull grillen nå Får flippe burgerene litt å så legge på burger ost, det er bare best. Så ettpar tomatskiver, noen løk ringer, to blader salat og litt thousand island dressing på - Nammey Har jeg glemt noe tro Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Bah, liker ikke det her døgnrytme sakene... Blir jo så jævlig trøtt Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Får flippe burgerene litt å så legge på burger ost, det er bare best. Så ettpar tomatskiver, noen løk ringer, to blader salat og litt thousand island dressing på - Nammey Har jeg glemt noe tro Ketchup Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Får flippe burgerene litt å så legge på burger ost, det er bare best. Så ettpar tomatskiver, noen løk ringer, to blader salat og litt thousand island dressing på - Nammey Har jeg glemt noe tro Ketchup man kan da ikke ødelegge maten på den måten Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) @Hoax: Ja, å dele ordene nok og et par utropstegn. Neida Jeg har faen meg hatt vondt i hodet siden fredag i forrige uke nå, tror det kommer av en _rimelig_ saftig støt i bakken fra sykkelen. Jeg og en kompis skulle sykle ned trappa til Army Shop på Torgcenteret i Tromsø, så klarer satanen å sykle i meg så jeg tryner med siden av ansiktet først i murgolvet. Sweet. Brakk ingenting, fikk ingen sår o.l. Sved bare litt, pluss at jeg har fryktelig vondt i nakken og hodet ennå. Surt. Og, bare så det ikke høres ut som noe totalt oppdiktede greier, det var på nederste trinn at kompisen min traff meg. Så jeg traff bakken med en fart av 10-15 km/t. Lufen: hamburger uten ketchup? Er du på styr? Endret 23. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 man kan da ikke ødelegge maten på den måten Jo. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (Chili)ketcup er et must... Dressing derimot, blæh! Fyttegrisen som jeg hater det Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 KEtchup + Ost + Burger = Heaven, null salat og tull! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 KEtchup + Ost + Burger = Heaven, null salat og tull! Nei nei nei... ===Brød==== ==Ketchup=== ===Kjøttet=== ==Løkringer== =Rød paprika= ==Ketchup=== ===Brød==== Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 http://www.databutikken.com/no/default.php...Id=LOGQCPRO4000 DEN... mente jeg....lalala Fikk meg akkurat det web kameraet for få dager siden og det er meget bra, anbefales AnAnAs - På tide å finne hybel kanskje Synes synd i deg. Får håpe du klarer å ordne opp. Jeg har også det cammet Men jeg synes det hakker endel, kvaliteten på bildene er egentlig for bra.. Så jeg pleier å ha det på svart/hvitt Har vært med typen min hele tiden i det siste synes jeg, men det er jo koselig. Han har tatt masse morsomme bilder jeg skal legge ut snart Skal til oslo og shoppe imorra, gøy Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Nei, det blir for mye! Men uansett, HAr noen andre en meg problemer med BLUECOM idaG ? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (Chili)ketcup er et must...Dressing derimot, blæh! Fyttegrisen som jeg hater det Vi har lik smak. Hater den bleke og fettete dressingen som folk lasser på hamburgerene sine. ÆSJ! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Dressing er faktisk meget godt, å det finnes 1000 typer dressing, så en av de må du like... Dressinger er forresten rå egg+majones+smak Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Anette_87 - Har du stillt inn at det skal gå i 30fps da? Fulgte jo med en sånn tool sak for å sette ønsket kvalitet. Har ikke merket at det hakker noe her Hadde glemt brus! Hehe ble to store gode cheesburgere aah *Mett* (Jeg sa litt dressing, hadde ca 2 teskjeer, hadde jeg pøset på så hadde det ikke vært no godt. Ketchup bruker jeg stortsett bare på pølser) Endret 23. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Anette_87 - Har du stillt inn at det skal gå i 30fps da? Fulgte jo med en sånn tool sak for å sette ønsket kvalitet. Hmmm.. HAr ikke sjekket det jeg Får sjekke det i morgen eller noe. Hvis jeg får tid. Skal nemmlig ha doobeldate hjemme, det høres dumt ut men jeg tror det blir koselig B|Real: Er du fra i nærheten av Harstad? Skal kanskje ( KANSKJE) dit i sommer en gang, eller til grytøya eller noe sånt. Besøke familien til typen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg