Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

å pante masse søppelsekker med øl-bokser er ingen hyggelig ting skal jeg si deg.

å lete dupt nede i store svartsekker i en fin blanding av øl, sneiper, ødelagte øl-bokser og fine øl-bokser er ikke noen fin jobb. Det er blir ikke noe bedre av at de hele tiden må skifte ut den jævla posen i pantemaskina som boksene blir kastet nedi

Det må jeg gjøre ca hver dag på sommerjobben.. huff :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Worms Armageddon! En klassiker, alltid gøy.

Jenter... :roll:

Jeg synes det er ganske slemt sagt, når han vet at jeg tidligere slet med spiseforstyrrelser i åtte år. Da er det ikke sånne kommentarer man kommer med. Han kunne godt sagt "Du kan godt spise litt mindre", men han trenger ikke si "Faen, har du lagt på deg over natta eller?" Det er mulig å gi meg kritikk på en ordentlig måte.

Lenke til kommentar
Det blir jo bare teit å si du har lagt på deg.. Du er ikke særlig tykk  ;)

men fan du er deilig...

Deilig, men tykk? Klinger liksom ikke helt riktig i mine ører. Jeg er feit ifølge han og bruker størrelse small i klær. Lurer på hva folk i medium blir kalt? :no:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Jeg synes det er ganske slemt sagt, når han vet at jeg tidligere slet med spiseforstyrrelser i åtte år. Da er det ikke sånne kommentarer man kommer med. Han kunne godt sagt "Du kan godt spise litt mindre", men han trenger ikke si "Faen, har du lagt på deg over natta eller?" Det er mulig å gi meg kritikk på en ordentlig måte.

da er det nok bare for å være slem;)

Lenke til kommentar

Ananas: Du vet jo tydeligvis selv at du ikke er feit. Da burde du ikke la slikt gå så inn på deg. Han mente det jo garantert ikke på den måten, og selv om det er greit at du reagerer på uttalelsen, så er ingen tjent med at du lar det gå så inn på deg.

Lenke til kommentar
Holger: Når hun slet med spiseforstyrrelser i 8 år, så tror jeg du burde være litt mer ydmyk i hva du sier til henne angående slikt. Tenk litt, i alle fall.

For å unngå å få spiseforstyrrelser igjen, så bør hun ikke la slike uttalelser få altfor stor innflytelse på hva hun tenker. Det er jo nettopp dét som gjør at mange får spiseforstyrrelser; de lar presset fra andre bestemme hva som er riktig for dem selv.

Jeg sier at AnAnAs bør ignorere slike uttalelser som ikke har den fjerneste grobunn i virkeligheten. Det er god grunn til å anta at kjæresten absolutt ikke mener det på den måten når han kommenterer, men om det er motsatt, så er ikke den kjæresten noe å samle på.

Lenke til kommentar
... og det du sa der har egentlig ingenting med din uttallelse "Jenter. :roll: " å gjøre ...

Det er jo en velkjent klisje at jenter overdriver slike uttalelser fra menn.

"Ser rompa mi stor ut i denne kjolen"

"Har jeg lagt på meg"

etc.

Det er også en klisje at mottakelsen av alt annet en "nei" på disse spørsmålene fører til en sinna bedre halvdel.

Derfor spilte jeg på nettopp dette når jeg rullet øynene på en ironisk måte. Det samsvarer absolutt med mine senere uttalelser, og det bør flere skjønne. I de senere innleggene mine, så måtte jeg selvsagt forklare hvorfor det er en uting at jenter overdriver uttalelsene, men det var fortsatt i tråd men det første innlegget.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Eneste jeg skjønner, Holger, er at du er voldsomt lite fintfølende.

Akk HalTan... slutt å vær en sånn ufattelig tøffelhelt. HolgerLudvigsens uttalelse er helt standard og beskriver et stereotypt bilde av jenter, noe som i og for seg kan stemme av og til.

Dettte betyr ikke at han prøvde å være slem eller ekkel, men det kan være hans oppfatning at dette er noe jenter ofte syter om. Han er heller ikke synsk og kunne ikke vite at hun hadde hatt spiseforstyrrelser tidligere.

Greit at du er de "svake" kvinnenes beskytter, men jeg tror de greier å gjøre en helt fin jobb selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...