Staalkontroll Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Super mario? Tørr jeg spørre hvor du jobber? Toys "r" us? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jobber i Kristiansand Dyrepark.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Thihih... Meg å Supermario..er ikke det pga festivalen? Endret 23. juni 2004 av haddis Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Stilig. Hvor i parken jobber du? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Tør jeg spørre om Mister. MArio hadde rømt fra buret? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jobber på kjøkkenet på klovn å kafe.. Koslig men stressende jobb.. Akkurat slik jeg liker det Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Mødre er ikke til å skjønne. Hun tyter hvergang om at eg må få fjernet alle de flaskene som ligger i terrasen bak og at eg må få de vekk. Vel eg sa til broren til kompisen min at han fikk flaskene hvis han hentet de og idag sier min mor at nei de skulle hun pante hvis ikke eg gjorde det. WTF? Hun ville jo bare ha de vekk. Gir de til han anyways. gidder ikke å stresse med å pante flasker. Er snakk om 5-6svarte søppelsekker fulle med flasker. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 @haddis: Vi er naboer jo. Jeg sitter på vekslekontoret @sc0ot: Nei, hadde nok ikke det. Vi har ikke så mange Nintendo krakterer i bur her. Snakket med nettopp med mannen inne i drakta. En hyggelig trønder som jobbet for Fox Kids. De har visst nok en stand her ute. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Mødre er ikke til å skjønne. Hun tyter hvergang om at eg må få fjernet alle de flaskene som ligger i terrasen bak og at eg må få de vekk. Vel eg sa til broren til kompisen min at han fikk flaskene hvis han hentet de og idag sier min mor at nei de skulle hun pante hvis ikke eg gjorde det. WTF? Hun ville jo bare ha de vekk. Gir de til han anyways. gidder ikke å stresse med å pante flasker. Er snakk om 5-6svarte søppelsekker fulle med flasker. HERREgUD! sånnt må du ta selv snøhund, er jo faen meg mye penger @ peterman, Lol, håpa liksom på donkeykong og slikt Endret 23. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 @haddis: Vi er naboer jo. Jeg sitter på vekslekontoret Jau..ikke helt sikker på hvor det er... Er ikke så mye uti parken å slikt.. Bare på kjøkkenet å lager mat.. Men kan jo titte litt rundt en dag på vei opp Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Mødre er ikke til å skjønne. Lurer på åssen mi mor reagerer når ho kommer hjem fra tyrkia... 3 søppelsekker med øl flasker på verandaen... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Mødre er ikke til å skjønne. Lurer på åssen mi mor reagerer når ho kommer hjem fra tyrkia... 3 søppelsekker med øl flasker på verandaen... *hint* gå å pant dem *hint* God morgen Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ja, for guds skyld, GÅ Og PANT Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Nå er jeg svimlende trøtt... Får se om jeg treffer senga når jeg stuper, hvis ikke så får jeg bare ligge på gulvet, gidder ikke reise meg. 3-4 timers søvn ahh... Drømme babes, here i come. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Nå er jeg svimlende trøtt... Får se om jeg treffer senga når jeg stuper, hvis ikke så får jeg bare ligge på gulvet, gidder ikke reise meg. 3-4 timers søvn ahh... Drømme babes, here i come. Natta Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ja, for guds skyld, GÅ Og PANT å pante masse søppelsekker med øl-bokser er ingen hyggelig ting skal jeg si deg. å lete dupt nede i store svartsekker i en fin blanding av øl, sneiper, ødelagte øl-bokser og fine øl-bokser er ikke noen fin jobb. Det er blir ikke noe bedre av at de hele tiden må skifte ut den jævla posen i pantemaskina som boksene blir kastet nedi Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ja, for guds skyld, GÅ Og PANT Naj...orker ikke...skal til byen nå å treffe dama Mor kommer vell hjem om 1 time til... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Sjalabais og morn! Hva skjer? Argh, mamma vekte meg, jeg som sov så godt... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 I dag sa kjæresten min at jeg har lagt på meg. Jeg har ikke tenkt å snakke med han før lørdag. Idiot. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Skjer det noe her eller? Vi har akkurat bestilt og spist pizza her på mitt lille LAN. Noen gode tips til gjøremål på LAN? Worms Armageddon! En klassiker, alltid gøy. I dag sa kjæresten min at jeg har lagt på meg. Jeg har ikke tenkt å snakke med han før lørdag. Idiot Jenter... Endret 23. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg