Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mødre er ikke til å skjønne. :nei:

Hun tyter hvergang om at eg må få fjernet alle de flaskene som ligger i terrasen bak og at eg må få de vekk. Vel eg sa til broren til kompisen min at han fikk flaskene hvis han hentet de og idag sier min mor at nei de skulle hun pante hvis ikke eg gjorde det. WTF? Hun ville jo bare ha de vekk. Gir de til han anyways. gidder ikke å stresse med å pante flasker. Er snakk om 5-6svarte søppelsekker fulle med flasker.

Lenke til kommentar

@haddis: Vi er naboer jo. Jeg sitter på vekslekontoret :)

@sc0ot: Nei, hadde nok ikke det. Vi har ikke så mange Nintendo krakterer i bur her. Snakket med nettopp med mannen inne i drakta. En hyggelig trønder som jobbet for Fox Kids. De har visst nok en stand her ute.

Lenke til kommentar
Mødre er ikke til å skjønne.  :nei:

Hun tyter hvergang om at eg må få fjernet alle de flaskene som ligger i terrasen bak og at eg må få de vekk. Vel eg sa til broren til kompisen min at han fikk flaskene hvis han hentet de og idag sier min mor at nei de skulle hun pante hvis ikke eg gjorde det. WTF? Hun ville jo bare ha de vekk. Gir de til han anyways. gidder ikke å stresse med å pante flasker. Er snakk om 5-6svarte søppelsekker fulle med flasker.

HERREgUD! sånnt må du ta selv snøhund, er jo faen meg mye penger :D

@ peterman, Lol, håpa liksom på donkeykong og slikt :p

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Ja, for guds skyld, GÅ Og PANT :p

å pante masse søppelsekker med øl-bokser er ingen hyggelig ting skal jeg si deg.

å lete dupt nede i store svartsekker i en fin blanding av øl, sneiper, ødelagte øl-bokser og fine øl-bokser er ikke noen fin jobb. Det er blir ikke noe bedre av at de hele tiden må skifte ut den jævla posen i pantemaskina som boksene blir kastet nedi

Lenke til kommentar
Skjer det noe her eller? Vi har akkurat bestilt og spist pizza her på mitt lille LAN. Noen gode tips til gjøremål på LAN?

Worms Armageddon! En klassiker, alltid gøy.

I dag sa kjæresten min at jeg har lagt på meg. Jeg har ikke tenkt å snakke med han før lørdag. Idiot

Jenter... :roll:

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...