Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

B|Real: Estranged er jo ikke den kuleste av Guns N' Roses som jeg ikke tok med. De har flere andre sanger som er bedre, Locomotive, Welcome To The Jungle, Paradise City, It's So Easy, Civil War, Out To Get Me, Rocket Queen.. Sikkert fler, men kommer ikke på noen nå :)

Men som sagt, din mening...

Lenke til kommentar
B|Real: Estranged er jo ikke den kuleste av Guns N' Roses som jeg ikke tok med. De har flere andre sanger som er bedre, Locomotive, Welcome To The Jungle, Paradise City, It's So Easy, Civil War, Out To Get Me, Rocket Queen.. Sikkert fler, men kommer ikke på noen nå :)

Men som sagt, din mening...

Så var det da ikke snakk om kule sanger med "sørgesanger".

Ta en ordentlig lytt på teksten til Estranged..

Lenke til kommentar

Noen som vil kjøpe MS DOS 3.3 med GW-Basic med manualer? Det er i en stor uåpnet plastiktrukket orginaleske som veier ca 3,5-4 kg

System requirements:

- Any AST computer

- 256KB Memory

- One 1.2MB 5.25-inch diskette drive, or one 1.44MB 3.5-inch diskette drive.

3.5-inch diskette in box :thumbup:

Lenke til kommentar

Hihi

Da har jeg had en times langs samtale med 'Mukluk', personen som har lært seg norsk via IRC :wee:

Tror ordet som gikk mest igjen var "Fitte bæsj" og "blåsejobber" :lol:

Fyren er genial :p

Først så var det webcam med visning av våpen som pumphaggel, AK47 og noen pistoler. Mannern er genial artig :wee:

Lenke til kommentar
Hehehe hørtes ut som en "orginal" ja...så du fikk se pumpehagla hans med webcam, jaja :hmm::lol:

Den neste som skriver noe i SO3 er ei feit ape :p

Åja, den var ordentlig diger også :ermm:

Drar nå til Harstad og skal være der i hele dag. Enjoy folks :)

Lenke til kommentar

Hadde nettopp en skremmende opplevelse. Jeg er på jobb, sitter på et kontor. Når jeg jobber ved pcen sitter jeg med ryggen til døra.

Jeg satt å rotet med et excel ark da jeg hørte en stemme som sa 'unnskyld'. Jeg snur meg og får se Super Mario i full figur, sikkert 2 meter høy. Fy f som jeg skvatt. Det var altså en mann i Super Mario drakt i døra på kontoret mitt. Slike sjokk før lunch er ikke bra for nervene.

Lenke til kommentar
Hadde nettopp en skremmende opplevelse. Jeg er på jobb, sitter på et kontor. Når jeg jobber ved pcen sitter jeg med ryggen til døra.

Jeg satt å rotet med et excel ark da jeg hørte en stemme som sa 'unnskyld'. Jeg snur meg og får se Super Mario i full figur, sikkert 2 meter høy. Fy f som jeg skvatt. Det var altså en mann i Super Mario drakt i døra på kontoret mitt. Slike sjokk før lunch er ikke bra for nervene.

:lol: :lol: haHaHHA! .. spørte`n etter kopa? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...