Term Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hehe vel i sommer sov jeg i gjennomsnitt 4-5 timer om natten. Mye pga midnattsola og at jeg sover om dagen. under roskilde sov jeg gjennomsnittlig 2 timer om natten. Å tro meg jeg var herpa etter den uken. Men det er mye bedre når man venner seg til lite søvn da. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hehe vel i sommer sov jeg i gjennomsnitt 4-5 timer om natten. Mye pga midnattsola og at jeg sover om dagen. under roskilde sov jeg gjennomsnittlig 2 timer om natten. Å tro meg jeg var herpa etter den uken. Men det er mye bedre når man venner seg til lite søvn da. Ser for meg det! (Roskilde) Da jeg bodde i Nord-Norge hadde jeg helt vill døgnrytme, var våken hele netter, sov lite om sommeren. Om vinteren var det enda værre siden det var mørkt hele tiden. Jeg måtte sitte under en spesiell lampe i en time for å få kunstig sol. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hva skal man med døgnrytme anyways? Butikker burde vært åpne 24/7, og man burde ha fri arbeidstid (så lenge det var et bestemt antall timer hver dag), synes jeg. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hva skal man med døgnrytme anyways? Butikker burde vært åpne 24/7, og man burde ha fri arbeidstid (så lenge det var et bestemt antall timer hver dag), synes jeg. SOm feks og klare og følge med på skolen? Jeg klarer ikke og holde meg våken på skolen atm.. Er pga at det er utrolig vanskelige ting ,men uansett 7timer var visst ikke nok idag.. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hva skal man med døgnrytme anyways? Butikker burde vært åpne 24/7, og man burde ha fri arbeidstid (så lenge det var et bestemt antall timer hver dag), synes jeg. Du kan jo bli taxi sjåfør i Krakow, Polen. Jeg har inntrykk av at de gjør ganske så de selv vil. Så har du Tesco-senteret som er åpent hele døgnet. Et par kamerater av meg kjøpte sko der sånn i tre tida om natta, etter en fuktig tur på byen. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hey people =) Akkuratt nå sitter jeg på data rommet og lærer Excel..Kunne det bra før, men jeg har glemt det med tiden...Etter det skal jeg se på mekanisk vidergående skole... Dere får KOZE dere på skolen Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=168366 Fatter ikke hvordan dette går! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Hva skal man med døgnrytme anyways? Butikker burde vært åpne 24/7, og man burde ha fri arbeidstid (så lenge det var et bestemt antall timer hver dag), synes jeg. Du kan jo bli taxi sjåfør i Krakow, Polen. Jeg har inntrykk av at de gjør ganske så de selv vil. Så har du Tesco-senteret som er åpent hele døgnet. Et par kamerater av meg kjøpte sko der sånn i tre tida om natta, etter en fuktig tur på byen. Hvordan skulle man ha ordnet dette da? Hvis det ikke er noen der så kan den jo ikke være åpen.. Og skal man jobbe på kveldstid så får man jo naturligvis bedre betalt.. Så er ikke noe gale i slik det er nå. Butikkene holder åpent til klokken 8 Endret 12. november 2003 av CFD Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Haha igår gikk eg ut i stuen og skulle se på tv men sovnet så eg gikk og la meg. Morsomt sant? neida eg syns det var rart siden eg igår sto opp i 17 tiden og nesten ikke hadde vært oppe før eg var trøtt igjen. Våknet kl11 idag. Venter på en kompis og hunden han skal få seg. Går ut uten hunden min for eg må se kordan den andre er først. Problemet er at det er en tispe og alfa hund. Noe som min og er og da KAN det bli problemer. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 AHHRGRGHAGRHAROAGORGOOLOONN! Jeg våkna ikke får NÅ, har SINSYKT vondt i både huet og nakken, og i morgen MÅ jeg på matteprøve uanett hvor syk jeg er!!! Livet suger! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Nå har jeg vært oppe siden 0900, filmpremiæren skulle ikke starte før 1300 så vi hadde blitt feilinformert. Men men, fikk alltids tiden til å gå. Byttet om til vinterdekk, var ikke mange piggene igjen, men det får nå da gå. Sommerdekkene var ikke mye å skryte av. 2 ok, 1 slitt og 1 punktert. Rart at jeg ikke hadde merket det. Men Gummin på dekka var så harde at felgen ikke hadde tatt skade faktisk. Lucky me Lenke til kommentar
knutby Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Første gang jeg poster på en so tråd:D skjer det noe kult her da? mange med lite søvn? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Første gang jeg poster på en so tråd:D skjer det noe kult her da? mange med lite søvn? Jeg går ut ifra at du har lest hele tråden? JA, jeg ahr sovet ekstremt lite! trøtt som fy, og i morgen må jeg ha matteprøve, selv om jeg er syk. Nå skal jeg lage meg mat, tror jeg .. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Geee, kan noen få den stygge dvd spillern min til å vise seg i min-datamaskin!?! irriterer ballene av meg.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 haltan, do ur supertrick on it Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Geee, kan noen få den stygge dvd spillern min til å vise seg i min-datamaskin!?! irriterer ballene av meg.. Hva med å sette inn Ide kabelen ? Ikke ha begge på master ? :S Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Sparks, du kjører windows, i cannot supertrick windows! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Geee, kan noen få den stygge dvd spillern min til å vise seg i min-datamaskin!?! irriterer ballene av meg.. Hva med å sette inn Ide kabelen ? Ikke ha begge på master ? :S 1. Den står i, den funket før. 2. Den står som master. 3. Den finnes i BIOS. 4. Jeg kan boote 5. Har bare en dvd/cdrom! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Nå slutta scrollen på musa å funke Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Begynner å bli litt trøtt nå. Har vært å klipt meg og vært på jobb resten. Har nesten klart å pixe hele nødlys anlegget vårt igjen. Mye feil ute å gikk der. Har også hatt et jobbintervju til en av de jentene som er på utplassering hos oss. Det var litt gøy. Sjefen min sa at jeg heller kunne ta det siden jeg gjorde det samme som han uansett ++. *grin* Har stortsett bare "idlet" hele dagen. Men skrev timer for det uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg