Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 I'm a walking contradiction. Og til alle som snart åpner kjeften (eventuelt trykker reply): I may disagree with what you have to say, but I shall defend to the death your right to say it. Voltaire Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 For det er himmelsk (til tider). Du motsier deg mye, altså. Ì det ene øyeblikket forteller du meg at, siden jeg snuser, så har du lite/ingen respekt for meg, da jeg er under 18. Men, du syntes likevel det er deilig med en røyk, og er under 18 selv? Som å si du skal til høyre og så gå til venstre? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Gjør du sånt selv, sluffy? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Fragletrollet: Ikke alle kan være perfekt Gjør du sånt selv, sluffy? Gjør nok det ja. Jeg gjør vel en hel del selv... (vasker badet mitt, lager middag, vasker opp) Endret 22. juni 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Og peh-lease, ikke ta ENDA en røykedebatt. *poff* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Denne er genial! El Mariachi - Robert Rodriguez Fin fin gitar spilling Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Nice Da er det bare å sette på Cinema 2 å finne frem Salt & Pepper chips og en kjølig Coke... Bryter det ned med en (Drøm) om en joggetur i morgen Spist bare 1 stykke pizza i hele dag (1/4 Grandis) så det fortjener jeg, dessuten har jeg syklet en liten tur, overbevise megselv om at jeg fortjener dette hehe Endret 22. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Du motsier deg mye, altså. Ì det ene øyeblikket forteller du meg at, siden jeg snuser, så har du lite/ingen respekt for meg, da jeg er under 18. Men, du syntes likevel det er deilig med en røyk, og er under 18 selv? Som å si du skal til høyre og så gå til venstre? Røyker ikke jeg. Men det er faktisk deilig med en røyk. sluffy: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 B|Real: In Flames Hørt Cloud Connected, Colony, Whoracle og Free Fall? Selvsagt Kanskje se In Flames live i sommer også hvis roskilde ikke blir for slitsom. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har du billetter, B|Real? Får jeg kjøpe? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Selvsagt Kanskje se In Flames live i sommer også hvis roskilde ikke blir for slitsom. Hvor har du tenkt å se In Flames live? Skulle egentlig se de i Oslo, men glemte det (heh ). Mitt klare favorittband det siste året og etter jeg leste anmeldelsene i Aftonbladet osv fra de svenske konsertene ble jeg litt sint på meg selv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har du billetter, B|Real? Får jeg kjøpe? Nei jeg har ikke det. Tenkte på en sånn "dukke opp og bare se på". Er jo festival @SBS, Piteå. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ah, søtt. Da skal jeg også bare dukke opp og se på. Når er det og hva heter festivalen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Ah, søtt. Da skal jeg også bare dukke opp og se på. Når er det og hva heter festivalen? http://www.pdol.se/ Hvis du skal så gi meg et hint så kan man møtes. Endret 23. juni 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ja, sender deg PM da. Må bare avtale med pappa når jeg har stått opp i morgen ettermiddag en gang Hvis han orker, jeg var jo nylig på Metallicakonsert i København.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Da stikker jeg og ser film. Mi prades. Edit: Og en ting til: støtt meg her, så er dere greie. Endret 23. juni 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Noen tips til depresive sanger? Naglfar - I am Vengeance handler om en som vil slakte all humanitet. ok. den er kanskje ikke så depresiv. Bare den mest depresive sangen jeg kom på akkurat nå Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Naglfar - I am Vengeance Legg til Bryan Adams - I Will Be Right Here Waiting For You Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Hva er for øvrig den beste sangen i verden? I følge dere. Har mange favoritter: (in no particular order) Metallica - Eye Of The Beholder Metallica - Sad But True Sepultura - Roots Bloody Roots Guns N' Roses - Mr. Brownstone Godsmack - I Fucking Hate You Godsmack - Dead And Broken Pantera - I'm Broken Pearl Jam - Porch Coal Chamber - Loco Derek And The Dominos - Layla The Sex Pistols - EMI Velvet Revolver - Slither Led Zeppelin - Stairway To Heaven Det er noen. Jeg elsker stort sett alt av Metallica, Sepultura, Guns N' Roses, Godsmack og Pantera. En liten edit etter oppfordring fra HalTan Endret 23. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
tbend Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Kan jo legge til Metallica - The Unforgiven2.... meget fin sang!... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg