Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

YES! I morgen er det siste skoledag for meg. Altså, ferdig med 9. klasse. Uansett, i morgen skal jeg slå på stortromma, og fikse håret HELT latterlig! Jeg skal ha hanekam med noen HELT latterlige briller jeg fikk av søsteren min for noen år siden. Skal dusje nå, så skal jeg gi dere en forsmak på hvordan det vil se ut, om det er stemning for det :p

Lenke til kommentar
YES! I morgen er det siste skoledag for meg. Altså, ferdig med 9. klasse. Uansett, i morgen skal jeg slå på stortromma, og fikse håret HELT latterlig! Jeg skal ha hanekam med noen HELT latterlige briller jeg fikk av søsteren min for noen år siden. Skal dusje nå, så skal jeg gi dere en forsmak på hvordan det vil se ut, om det er stemning for det :p

JAA! MEn, jeg slutte på fredag :dontgetit:

Lenke til kommentar

Fikk en kjekk telefon idag :)

"Du Bjørn, har du lyst til å være med på pistolskyting eller?"

Eh, jaa! Det var dritmorro, skjøt med en .22 revolver og en .22 pistol av ett eller anna slag ;)

Skal dit igjen på Lørdag, ny hobby på gang gitt :D

Men jeg er fortsatt imot våpen og vold, men dette er under kontroll og nesten helt 100% ufarlig ;)

Lenke til kommentar

OK, jeg lovet tidligere at jeg skulle ha hanekam. Vel, det gikk ikke - har for langt hår. Puttet masse dritt i håret, men det var umulig. Uansett. Dere skal bestemme hvordan jeg skal gå på skolen i morgen. Det er tre varianter:

Kjetil Rekdal sveis med PIMP-hjertebriller:

pimp1.jpg

Kjetil Rekdal sveis med lekker "Mickey & Co" cap:

pimp3.jpg

Alt sammen: Kjetil Rekdal sveis, "Mickey & Co" cap og PIMP-hjertebriller:

pimp2.jpg

Trenger hjelp. Hvilken variant er teitest/råest? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...