Putekos Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Trodde dere skulle slå opp, vertfall no i den duren? Eller tar jeg feil`? Anyways...grattis med ny topp Vi skulle... helt til han kjøpte ny topp Neida, har tatt meg en lang prat med han.I fire timer for å være korrekt. Kan ikke si annet enn at han er glad i meg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Er du glad i han da? ... Ser slik ut siden hun smeltet helt når han ga henne en ny topp. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Er du glad i han da? ... Ja, jeg er glad i han, men jeg er absolutt ikke like glad i han som han er i meg. Det kan by på problemer. Tror jeg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ja, jeg er glad i han, men jeg er absolutt ikke like glad i han som han er i meg. Det kan by på problemer. Tror jeg. Ja, opplevd det før ja, ble fryktelig mye kluss ut av det... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ja, jeg er glad i han, men jeg er absolutt ikke like glad i han som han er i meg. Det kan by på problemer. Tror jeg. Byr alltid på problemer det derre Thea Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Mens vi ikke er inne på det. Noen websider som omtaler og anmelder bærbare pc'r? Som ikke er barbara.no Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hva feiler det forumet nå? Må jo logge inn hver gang jeg gjør noe nytt :S Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hva feiler det forumet nå? Må jo logge inn hver gang jeg gjør noe nytt :S User_error:No_error Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Bah..siden det er så loka nå tar jeg å spiller litt warcraft (shit det er lenge siden nå ) Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Er det ikke typisk, skulle legge meg å lese bruksanvisningen til mobilen så sovnet jeg helt til nå. Lesing er sovemedisin hmm sulten...Får vel bare labbe ut på kjøkkenet å sjekke om det er noe dødt og godt i kjøleskapet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Pyyy for Italia at de er ute av EM/VM eller hva det no er de spiller for tiden Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Tror jeg skal ønske meg dette i bursdagsgave, så kan jeg ha live-sex med allyse :we: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Tror jeg skal ønske meg dette i bursdagsgave, så kan jeg ha live-sex med allyse :we: Du skal ønske deg en reply i SO3? (eller er det bare opera som klikker?) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Linken funka dårlig her også. Eller er det bare B|Real som har sære fantasier? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 http://www.databutikken.com/no/default.php...Id=LOGQCPRO4000 DEN... mente jeg....lalala Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Siden sist jeg var her, har mamma fått sitt lille raseriutbrudd som hun får nå og da. Den nye toppen ligger i søpla, og hun har slengt kald te over hele sengen min. Jeg snek meg ut på verandaen, og snek meg inn igjen nå. Har planlagt å hente toppen og hente nytt sengetøy når hun har gått for å sove. Dumme kvinnfolk, jeg tror at etter tretten år med akkurat samme raseriutbrudd, vet jeg hvordan å unngå krangler. Jeg er en mester. Rett og slett genial. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Siden sist jeg var her, har mamma fått sitt lille raseriutbrudd som hun får nå og da. Den nye toppen ligger i søpla, og hun har slengt kald te over hele sengen min. Jeg snek meg ut på verandaen, og snek meg inn igjen nå. Har planlagt å hente toppen og hente nytt sengetøy når hun har gått for å sove. Dumme kvinnfolk, jeg tror at etter tretten år med akkurat samme raseriutbrudd, vet jeg hvordan å unngå krangler. Jeg er en mester. Rett og slett genial. Må si din mor er flink til å straffe folk altså Sinte mødre er no forbanna herk. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Unnskyld meg Thea, men er du sikker på at du ikke irriterer moren din? Eller er hun bare sur på deg uten videre...? Kan jo hende at du faktisk har en stor del det som gjør moren din så sur..? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 http://www.databutikken.com/no/default.php...Id=LOGQCPRO4000 DEN... mente jeg....lalala Fikk meg akkurat det web kameraet for få dager siden og det er meget bra, anbefales AnAnAs - På tide å finne hybel kanskje Synes synd i deg. Får håpe du klarer å ordne opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg