Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ZkedaR, hvordan går saken din med nickskiftet?

Meget dårlig, har spurt 3 eller 4 stykker og ikke fått svar fra noen av dem...

Sikkert fordi det er komplikasjoner med at det nicket jeg vil ha har jeg på en annen bruker jeg vil ha slettet.

Lenke til kommentar

Millitæret er Norges største og dyreste barnehage! B|real får lære å sette opp elendige telt å løpe med full krigsutrustning *LOL*

Glad jeg har vært gjennom det tullet :p Hadde vært intresangt hvis det var noe seriøst, men Norges forsvar er bare bullshit deluxe. Holder knapt 24 timer hvis russerne blir drita og begynner å nuke.

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å studere på universitet etter vdg. Skal jeg utsette siviltjenesten, eller skal jeg ta den med en gang etter vdg for å bli ferdig med det?

Det er ikke utsettelsesgrunn... så det blir nok utdanningen som blir utsatt.

Søknadsfristen for utsettelse går ut 4. juni og da har du ikke kommet inn på universitetet enda. Og som det sto så fint "Det gis IKKE utsettelse for planlagte studier", ergo du får ikke utsettelse.

Lenke til kommentar

Du får jo beholde skoleplassen din selv om du kommer inn i forcen eller siviltjenesteverket. Det går foran. Skoleplassen må skolen reservere til neste år for deg. Eneste unntaket er skoler i utlandet som kan nekte å gjøre dette -- da får du utsettelse på førstegangstjenesten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...