Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, har sovet 3-4 timer...Trenger ikke mere når jeg bare sløver om dagene, Får maaasse tid til å kjede meg :p

Ser endel filmer på kveldene og knotter og leker meg på dagen. Klarte å vrake keyboardet mitt i natt så vi får se hvor mye jeg gidder i dag da.Har reserve keyboard en plass men får noe annet å knotte på i dag, en splitter ny *Siemens M65* mobil :wee: Gleder meg som en dritunge hehe

Lenke til kommentar

Idag er det overskya her men det ser ut som om det skal begynne å regne.

OMG jeg klarte å skrive det uten å se på tastaturet :D

Jeg skal kanskje på cafe med ei vennine idag da :) Det blir koselig bortsett fra at hu røyker. Nei vent, det er sånn ny røykelov nå :thumbs: Yess! Så digg :D Knall!

Jeg er ihvertfall glad for den nye loven, ble dritkvalm forrige gang jeg var med Camilla på cafe for hu røyka så mye :p

Lenke til kommentar
nja, ho blir sur :p

( men pointet er at ho lovte meg og aldri røyke i stua igjen.. ) :p Så ja, jeg truer med og gå opp til 3, hun røyker mindre og mindre i stua.. :p

En hver voksent menneske burde ha ha såpass respekt og røyke ute hvis de har unger. Bare stå på. Du gjør din rett.

Kvelden i går var bare rar. Likte den ikke. Så mye rart som skjedde tydeligvis og jeg fikk ikke med meg noe...blah...ognore mr.b|real again...

Jaja, traff nu vibeke i allefall i går :love:

Lenke til kommentar

hehe.. Syns det jeg og, hoster og harker vær gang jeg går i stua.. Og til ZkedaR ;p det skal jeg faen meg gjøre ;P *rydde plass i skapet!*

Edit @ Zkedar .. :laugh: Sånnt er privat, ikke tyn det ut av han. ( OKDA, no more osma :p )

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...