ZkedaR Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Døgning på gang eller? Her er det dritkaldt... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Neida, har sovet 3-4 timer...Trenger ikke mere når jeg bare sløver om dagene, Får maaasse tid til å kjede meg Ser endel filmer på kveldene og knotter og leker meg på dagen. Klarte å vrake keyboardet mitt i natt så vi får se hvor mye jeg gidder i dag da.Har reserve keyboard en plass men får noe annet å knotte på i dag, en splitter ny *Siemens M65* mobil Gleder meg som en dritunge hehe Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Nytt stæsj er alltid stas, sov 5 timer i natt sjøl... Alt for lite for meg, spesielt siden jeg ikke spiser noe særlig for tiden. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Eg går og legger meg. Får vist ikke gjort det eg skulle idag. God natt. Lenge siden sengen har sett så deilig ut. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) men men, nå er man trøttsnakkes folkens. *sove* natta småen høhøhø . SMåen det er meg ;P BTW. God morgen Endret 22. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 BTW. God morgen God morgen småen Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 lol:P jaja, regner det hos dere og? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) *Kjede seg* Hva skal en finne på idag da? Samme som vanlig sikkertm kjede seg litt til :S EDIT: Nei, det regner ikke, men det varer nok ikke lenge... Endret 22. juni 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Tja...litt sol å litt regn... Er det ikke unormalt kladt til å være sommer? EDIT: jeg vet hva jeg skal finne på i dag, vaske huset å vaske tøy Endret 22. juni 2004 av haddis Lenke til kommentar
Same- Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Her er det sol, men noen regnskyer og, som kommer hitover Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 idag skal jeg gjøre minst mulig Siden det regneer har jeg en god unskyldning Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Idag er det overskya her men det ser ut som om det skal begynne å regne. OMG jeg klarte å skrive det uten å se på tastaturet Jeg skal kanskje på cafe med ei vennine idag da Det blir koselig bortsett fra at hu røyker. Nei vent, det er sånn ny røykelov nå Yess! Så digg Knall! Jeg er ihvertfall glad for den nye loven, ble dritkvalm forrige gang jeg var med Camilla på cafe for hu røyka så mye Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 hehe. Mora mi røyker, når jeg kommer ned fra trappa, ser den en røyksky som ligger fra stua og ut til gangen. Herlig .. Men, mitt nye knep: Knekk 2 røyk, vær gang ho røyker i stua Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Men, mitt nye knep: Knekk 2 røyk, vær gang ho røyker i stua Genialt! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 nja, ho blir sur ( men pointet er at ho lovte meg og aldri røyke i stua igjen.. ) Så ja, jeg truer med og gå opp til 3, hun røyker mindre og mindre i stua.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Din terrorist Ikke knekk så dyr vare, stjel de heller og gi de tilbake senere... Kjedelig affære den nye røykeloven, vi (røykerne) er jo bare heslige alle sammen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 nja, ho blir sur ( men pointet er at ho lovte meg og aldri røyke i stua igjen.. ) Så ja, jeg truer med og gå opp til 3, hun røyker mindre og mindre i stua.. En hver voksent menneske burde ha ha såpass respekt og røyke ute hvis de har unger. Bare stå på. Du gjør din rett. Kvelden i går var bare rar. Likte den ikke. Så mye rart som skjedde tydeligvis og jeg fikk ikke med meg noe...blah...ognore mr.b|real again... Jaja, traff nu vibeke i allefall i går Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) hehe.. Syns det jeg og, hoster og harker vær gang jeg går i stua.. Og til ZkedaR ;p det skal jeg faen meg gjøre ;P *rydde plass i skapet!* Edit @ Zkedar .. Sånnt er privat, ikke tyn det ut av han. ( OKDA, no more osma ) Endret 22. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg vil ikke være Osama da ditt barn, jeg bare desverre ligner på avateren min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg