Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan adressen utenat i hodet. Alltid nyttig hvis dikky har vært på ferie.

(Enough! Teh funney has left the building!)

__

Nå skal jeg legge meg. Er driiittrøtt og støl og jævlig. Bra at de ikke sensurer jævlig. (seriøst)

Jeg har en seddel verdt one zillion dollars. Eid.

Eid er ett cs uttrykk. Bruker det for å provosere. Hvis jeg bruker punktum ofte virker jeg kanskje sarkastisk. Eller ekstra morsom.

Kanskje ingen av delene? Verdt et forsøk ihvertfall. Men nå la jeg meg.

Lenke til kommentar
Vet ikke, pleier ikke å sitte så lenge at jeg rekker å tenke noe særlig ;)

Hvorfor sitter noen kjempekort, og noen kjempelenge på do?

En kamerat av meg sitter liksom minst ett kvarter på do uansett..! Lukter selvfølgelig sååå vondt etterpå i tillegg.. agh

*kremt*

Copycat! :mrgreen:

Jeg får vist aldri sett Tomb Raider 2...Har prøvd nå i 5 dager på rad.

Skal hente pc'en min tilbake og se den en kveld. Går ikke å planlegge å se noe som helst i grotta :grumpy:

Lenke til kommentar

Ok, så akkurat noe morsomt på tv. Hvis man skal gjøre noe faenskap, finn et sovende offer. Sprut håndkrem i ansiket på offeret. Nå vil han eller hun sannsynligvis våkne ganske kjapt og ta seg til ansiket med hånden - for så se hva det var. Og hva ser offeret i hånden nå? Jo masse hvit guffe...

Nuff said :D

Lenke til kommentar

Joda, i gårkveld lå jeg til kl 0300 før jeg fikk sove (la meg 11:45) og bare tenkte blant annet på pusen.

Har ikke sett henne siden jeg slo opp med henne og jeg blir tenkende på henne når jeg skal prøve å sove.

Har ikke sovet ordentlig godt på noen dager nå og jeg begynner å bli lei av det.

Lenke til kommentar
Joda, i gårkveld lå jeg til kl 0300 før jeg fikk sove (la meg 11:45) og bare tenkte blant annet på pusen.

Har ikke sett henne siden jeg slo opp med henne og jeg blir tenkende på henne når jeg skal prøve å sove.

Har ikke sovet ordentlig godt på noen dager nå og jeg begynner å bli lei av det.

Du er ikke alene om å ikke få sove nå. :grumpy: Har sovet 3 timer i natt...å dette er friuka mi. grrrr :grumpy: Har prøvd å få sove mer nå i godt over en time nå, å tror jeg gir opp. Har uansett noe jeg må fixe på jobb, så tror jeg stikker dit ned en tur.

btw: ikke tro at TR2 er bra, forbered deg på noe møkk der eneste lyspunkt er angelina...

:love: sarah :love:

Endret av Term
Lenke til kommentar

Du er ikke alene om å ikke få sove nå. :grumpy: Har sovet 3 timer i natt...å dette er friuka mi. grrrr :grumpy: Har prøvd å få sove mer nå i godt over en time nå, å tror jeg gir opp.

Kaster meg på lasset med de søvnløse... de fire siste dagene har jeg våkna sånn i 3-4 tida. Er veldig lite sunt i lengden. Jeg begynner å føle meg som Edvard Norton i Fight Club, insomnia. Skal i jobbintervju og greier... uff.

Lenke til kommentar

Jeg har sove lite mer eller mindre med vilje... la meg 0300 og stod opp 0900 , husker ikke når jeg sovna...

Men skal på fimpremiære til en film som en kamerat av meg har vært med på å lage.

Og så skal jeg ikke på jobb før 1600... GJett om jeg blir trøtt da! :wow:

Lenke til kommentar
Jeg har sove lite mer eller mindre med vilje... la meg 0300 og stod opp 0900 , husker ikke når jeg sovna...

Men skal på fimpremiære til en film som en kamerat av meg har vært med på å lage.

Og så skal jeg ikke på jobb før 1600... GJett om jeg blir trøtt da! :wow:

Jeg kjenner den der. I sommer våkna jeg i 3 tida, og skulle på jobb klokka 1400, åtte timers skift. Var helt på felgen klokka 10 og skulle ut på by'n sammen med noen kamerater - to halvlitere og jeg var i knallform. Billig fyll... hehe. :wow:

Begynner å bli bra sigen nå...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...