Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
haha...bra Wh1te! :thumbup:

Jeg klarer ikke skrive mens jeg sitter i telefonen. :(

Teipa fast dama sin mobil til Koss'a mine. Snakker med en dude jeg vet jeg kommer til å snakke lenge med.

(måtte bare presisere at det var dama sin mobil og at jeg faktisk har dame og at han fyren jeg snakker ikke er noe sånn :p )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hele rommet ditt ser ut til å være fylt med diverse plakater ! :hmm:

Indeed. Har rundt 60 plakater. 60 x 100 =6000,- :scared:

Lenke til kommentar
Det er faktisk besvist at menn ikke klarer å gjøre flere ting på en gang.

Are you a man or a mice?!

:p

Da er ikke jeg mann!

Ok, det er jeg ikke i en alder av femten. Men jeg klarer å spise, gå, lytte og se samtidig. Da er man bra flink?

Jeg klarer også å sitte, skrive og lytte samtidig. Så jeg er superhelten av menn. Superhelt McGregor :green:

Lenke til kommentar

Whoops :cry: jeg klarte å vrake space tasten på et keytronic 2001 keyboard (fallt ned fra pc bordet) Da jeg skulle se hva som var galt fant jeg ettpar veldig små bristede plastknotter. Det var de som holder styreskinnen i tasten så det blir mellomrom uansett hvor på tasten du trykker.

Etter endel fikkling klarte jeg å lure alt på plass og det funker sånn passe, men må nok ha meg nytt keyboard, noen gode forslag? Må være billig og bra.

Lenke til kommentar

Er det bare fargen som er forskjellig fra det som ikke er SE versjonen. ser ihvertfall ikke noe selv :hmm:

Ser bra ut det der.

Edit: Bestillte det og en Logitech MX510 Performance Optical Mouse, kjekkt å ha :thumbup:

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Are you a man or a mice?!

Siden du er rettskrivningsfantomet tar jeg meg den frihet å rette på deg. "Mice" er flertallsformen av "mouse". Ergo, det skulle stått "Are you a man or a mouse?!", eventuellt "Are you man or mouse?!" (Som gir en noe bedre flyt i språket.)

Hoho! Kunne ikke dy meg.

Lenke til kommentar
Siden du er rettskrivningsfantomet tar jeg meg den frihet å rette på deg. "Mice" er flertallsformen av "mouse". Ergo, det skulle stått "Are you a man or a mouse?!", eventuellt "Are you man or mouse?!" (Som gir en noe bedre flyt i språket.)

Hoho! Kunne ikke dy meg.

Det skulle vel egentlig ikke stått "Are you a man or a mouse?!", heller HalTan. Det mest korrekte er vel "Are you a man or a mouse?", ettersom det ikke er korrekt å ha både spørsmålstegn og utropstegn i det tilfellet.

Hoho, jeg kunne ikke dy meg. :)

Lenke til kommentar

Nei, har han valgt å bruke både utropstegn og spørsmålstegn er det samma f***, det var ikke det jeg retta på. Og teknisk sett er spørsmålstegnet en del av selve "utropet", da det står foran utropstegnet. Et utrop kan, som kjent, være stavet akkurat slik man vil stave det. For eksempel "Bondetæmpertinoballe" er ikke et norsk ord, men som utrop ("Bondetæmpertinoballe!") er det fullt lovlig å skrive det.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Nei, har han valgt å bruke både utropstegn og spørsmålstegn er det samma f***, det var ikke det jeg retta på. Og teknisk sett er spørsmålstegnet en del av selve "utropet", da det står foran utropstegnet. Et utrop kan, som kjent, være stavet akkurat slik man vil stave det. For eksempel "Bondetæmpertinoballe" er ikke et norsk ord, men som utrop ("Bondetæmpertinoballe!") er det fullt lovlig å skrive det.

Jes..

Du vet at jeg støtter deg, HalTan :p

Lenke til kommentar

HALVETANO!!

fra nå av skal jeg prøve og presse så mangen utropstegn inn i stilene mine som muligt!

da kan ikke læreren kjefte SÅ mye på meg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...