Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Snatchet med meg 3 filmer fra jobb idag, vet ikke om jeg orker å fordøye alle i natt. Hvilke(n) skal jeg se?

City of Ghosts - Tok den med fordi jeg liker folk som skriver og regissere sine egne filmer, den er independent, ung bakmann osv.

Analyze That - Har sett 1ern, må se 2ern.

Black Knight - Fyll for døde hjerner, just the way I like it.

Lenke til kommentar

Woot, her har jeg sett EN film så her dere skrevet ca 8 sider, syke folk :) hehe Skriv ei bok :p

American Psycho 2 var kul,, fikk nesten lyst til å eeh..toppe hele driten som Valen sier :evil:

Tyggis avhengige anette lo jeg litt av, tenkte teit å være det da heh, så oppdaget jeg at jeg hadde glefsa immpå en hel pakke stimorol salt lakris iløpet av filmen :blush: så sorry Anette og andre tyggis diggere, jeg er like "ille" selv.

hmm var no mere jeg skulle skrive men får ta en Edit: når jeg kommer på det

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
wh1te:

Hvorfor jeg bør få:

Fordi vi er diabetes-kamerater

Har du diabetes?

Ey white, gidder du å gjøre meg en tjeneste? Kan du sende en stor mail til [email protected] ?

Hvorfor?

Og fordi du ikke liker meg.

Love you, Fragle :love:

Lenke til kommentar
HalTan @ disse wh1te fordi han kan ha 2GB på sin mail og wh1te bare 1GB mode activated?

Ehm, NEI. :ermm: Jeez.

Hvorfor?

Fordi du har Gmail, og dermed kan sende store filer som mail. Lurer på om det er noe snusk med denne, prøvde å motta en relativt stor mail, men den kom aldri. Men, nevermind, fant en bedre måte å gjøre det på. :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...