Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Fant ut på fredag at jeg er seriøst tyggis avhengig. Men nå har jeg ikke tyggi tyggis i hele dag. Og hele igår. Får skikkelig tyggis sug assa, det er nesten litt fælt. Men det er en dårlig uvane å tygge tyggis hele tiden så det er best venne seg av med det. :yes:

Trodde du var 17 jeg?

Kan ikke både drikke alkohol og spille dataspill, som min far sier til meg noenganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som er hyggelig med å tygge tyggis mye er at man får magesår, dette skjer fordi magen produserer mer saltsyre fordi den tror det kommer mat... :ermm:

copy- paste til bestisen min på msn.. Hu er like tyggis-addict som meg.

Har så sykt lyst på en tyggis nå. Sølv extra :love: hehe. Men jeg vil ikke ha magesår da :hmm:

Lenke til kommentar
Hmm..

Jeg ble busta en gang, den 1. mai  :scared:

hehehe, nettop, når du først blir busted ( som jeg antageligvis blir visst jeg først begynner og drikke ) .. siden jeg må være hjemme klokka 11:00 :p

( trouuuble ) :p

Bare si at du overnatter hos en god venn som også skal drikke. Så bryr ikke mora di seg om å ringe til foreldrene til han/hun du skal overnatte hos, siden du er så god venn med vedkommende..

Så levner du mobilen hjemme :p

hva er egentlig det "store" med og bli totally waisted ?

Ingenting, egentlig er det bare teit og det ser ikke noe kult ut heller :p

Endret av Purify
Lenke til kommentar
Hmm..

Fortjente du. Altfor ung.

Kan ikke du slutte med de moralpreknene dine!? Blir mektig irritert over de noenganger.

Er selv enig at en er for ung til å drikke nå om man er født i 89, greit nok. Men at du skal komme med den samme regla vær jævla gang noen som ikke er 18 sier de har drukket, tror jeg at vi har tatt poenget ditt. Noen under 18 som takler alkohol, vet du.

[/irr]

Lenke til kommentar
Hmm..

---

---

hehe, ingen av mine (beste) kompiser har drukket enda heller.. så det blir vell noget uaktuellt, dessuten ville man merket det, kjapt.. siden mødrene våres har god kontakt!

Holder meg unna til jeg blir eldre!

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hmm..

Kan ikke du slutte med de moralpreknene dine!? Blir mektig irritert over de noenganger.

Er selv enig at en er for ung til å drikke nå om man er født i 89, greit nok. Men at du skal komme med den samme regla vær jævla gang noen som ikke er 18 sier de har drukket, tror jeg at vi har tatt poenget ditt. Noen under 18 som takler alkohol, vet du.

[/irr]

Woa, sinnatagg. Har ikke kommet med en eneste moralpreken (slå opp ordet). Sier bare min mening, som faktisk ikke forandrer seg fra innlegg til innlegg. Kanskje din gjør.

Så nå foreslår jeg at du holder kjeft, for du når ikke frem noe vei.

Tøffe deg som er under 18 og "tåler" alkohol. Ikke det det er snakk om.

Lenke til kommentar
Hmm..

[/irr]

Ooo, touchy spot. ;)

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

[/irr]

På ingen måte for og forsvare wh1te, men han har et poeng, det er en grunn til at det er 18års grense, og selv om folk under 18 takler alkohol er det ulovlig, er en av de reglene i dette landet jeg ikke er uenig i!

Jeg blir 16 tidlig i august. Har ikke drukket ennå jeg

Godt gjort! Prøve og klare det selv ;)

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

[/irr]

På ingen måte for og forsvare wh1te, men han har et poeng, det er en grunn til at det er 18års grense, og selv om folk under 18 takler alkohol er det ulovlig, er en av de reglene i dette landet jeg ikke er uenig i!

En av mange regler i dette landet som jeg ikke er uenig i.

Men det er _mange_ regler jeg er totalt uenig i..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...