Wabby Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 fjernet.. pga plutselig redsel for å bli utestengt.. litt synd ikke slette funksjonen av inlegg fungerer lengre.. Skulle nesten ønske at utestengelse eller en kraftig warning. Slikt ødlegger mye ikke minst så er det ufattelig plagsomt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hm.. AMD og irriterende fjortiser. De passer sammen som hånd i hanske. Kom forøvrig over følgende utsagn i en annen tråd: AMD, ingen tvil, d r altid best Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hva gjorde han? Jau, jeg tenker ut CS-taktikker og filsoferer ellers over atomer og slikt mens jeg er på dass, T-banen eller i senga. Spilte PCW nå. Eide. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Hm.. AMD og irriterende fjortiser. De passer sammen som hånd i hanske. Kom forøvrig over følgende utsagn i en annen tråd: AMD, ingen tvil, d r altid best vell d utsagnet kom ikke fra min munn.... jeg har vell alltid holdt meg seriøs på dette forumet (bortsett fra nå.. men det er nå fjernet).. er ikke noen fjortiss nei... Endret 11. november 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hmm så heller ikke ka som skjedde men har en annelse på at han kanskje postet drite bilder? Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Hva gjorde han? jeg quota do draugen bildet et par ganger... Endret 11. november 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
t0r Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Nå er Jens irritert, nei jeg tar ikke bort linken til siden din :D www.jensemann.moo.no (21:09) (dimiles) Du kan lage en hjemmeside for svaksynte hunder med gåproblemer Tor Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Fanken eg er sulten. Har ikke spist noe i hele dag. Folk på besøk som eg ikke liker og då får eg bare vente til de turer. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hm.. AMD og irriterende fjortiser. De passer sammen som hånd i hanske. Høhøhø, du lever farlig nå Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hehe Tor. Du kjedet deg, og jeg kom med ett fint forslag. Hvis du kjeder deg mer kan du lage en side om HalTan's luesamling. Lenke til kommentar
t0r Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Kjeder meg ikke nå lenger. Dessuten lager jeg bare sider som angåer MEG. : Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Kjeder meg ikke nå lenger.Dessuten lager jeg bare sider som angåer MEG. : som den l33t h4x0r s3x0r-siden din? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Apropos sider: Jeg fisket fram denne gamle godbiten igjen: http://home.no.net/ivarare/ . Omtalte siden i humor for over et år siden, men jeg synes den er verdt en liten bump. ) Edit: Omtalt her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...l=mannen+er+gal Endret 11. november 2003 av sosohal Lenke til kommentar
t0r Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hvis dere MÅ vite så laster jeg ned alle Weebl and Bob episodene som jeg skal legge ut på dikky's hw hub Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Hvis dere MÅ vite så laster jeg ned alle Weebl and Bob episodene som jeg skal legge ut på dikky's hw hub HVA HUB!? Jeg vet ikke hva ordet hub betyr. Jeg tar avstand fra pirat kopiering. Jeg ønsker ikke å bli assosiesert med piratkopiering! Alle som poster ip til min hub vil bli permbannet fra huben på stedet! /me anbefaler at moddis banner zed for alltid! Endret 11. november 2003 av Dikky Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Ja, jeg har bare hentet feriefilmer, og Word-dokumenter genererert med en lovlig versjon av MS Office, fra huben til Martin! *også ta avstand fra piratkopiering* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 ... og jeg kan fly... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg