Atomet Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Han er btw registrert her på forumet. Kan du si hvem det er? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Dæven. Første Juli skal jeg og pappa til Stockholm for å se på Whitbread seilaset. Vi får tilogmed være med i en av båtene et stykke! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvem denne personen er og hva hans alias kan være det samme. Litt personværn skal vi da ha. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvem denne personen er og hva hans alias kan være det samme.Litt personværn skal vi da ha. Neeh.. Men, enig med HalTan, vekk han på den måten! Og så filmer du hele greia Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Hvem denne personen er og hva hans alias kan være det samme.Litt personværn skal vi da ha. Neeh.. Men, enig med HalTan, vekk han på den måten! Og så filmer du hele greia hehe, har en følelse av at han typen blir en anelse småsur Endret 21. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Crap, jeg sovnet og når jeg våknet trodde jeg det var morgen. Ble megaskuffet når jeg kikket på klokken *Sukk* Slår på Xbox'en og spiller litt "Rouge Ops" selv om jeg plages en dum plass helt i begynnelsen. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Crap, jeg sovnet og når jeg våknet trodde jeg det var morgen. Ble megaskuffet når jeg kikket på klokken *Sukk* Slår på Xbox'en og spiller litt "Rouge Ops" selv om jeg plages en dum plass helt i begynnelsen. .. med andre ord, du våknet nå ? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Crap, jeg sovnet og når jeg våknet trodde jeg det var morgen. Ble megaskuffet når jeg kikket på klokken *Sukk* Slår på Xbox'en og spiller litt "Rouge Ops" selv om jeg plages en dum plass helt i begynnelsen. Har vi med en viss kompiss å gjøre her? Endret 21. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 .. jeg tviler ikke. *titte på hoax* Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) huh? eeeh kompis ja *Forvirret* Visste jeg ikke skulle ha våknet... Edit: LOL! NEI det derre er IKKE meg Jeg er hjemme ALENE, har ikke vært ute i dag bortsett fra da jeg kjøpte salat til Taco middagen... Endret 21. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Den fyren på sofaen er jo prikk lik Wh1te. Samme caps og greier. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Den fyren på sofaen er jo prikk lik Wh1te. Samme caps og greier. Jau, sant det Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Den fyren på sofaen er jo prikk lik Wh1te. Samme caps og greier. var veldig lik ja. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 *vurdere og smelle inn en skrift på bildet* "the real wh1te" Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Selv om noen har lik caps trenger de ikke være like da Og ansiktet er sensurert.. Må bare ha et lite gledesutbrudd, alle er så glade fordi de får igjen på skatten nå med det gjør ikke jeg da. Men jeg fikk 1000 kroner av pappa fordi jeg har vært så flink til å gjøre lekser detta skoleåret ( tror de ) Og det jubler jeg over da hehe.. Har også 700 igjen av de pengene jeg fikk av mamma på lørdag siden hu var så bekymra for at jeg ikke skulle ha nok penger når jeg var i oslo. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Ahh, fri i 4 dager... Nå sitter jeg å nyter en six pack øl å dire straits... Livet kunnet ikke vært bedre! Endret 21. juni 2004 av haddis Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ahh, fri i 4 dager...Nå sitter jeg å nyter en six pack øl å dire straits... Livet kunnet ikke vært bedre! Ahh fri i to måneder Måtte bare Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 HEI, folkens! Ikke undervurder meg! For det første; jeg lever på en adidas-boikott (strictly nike), sover ikke med snus eller hånden i buksa. Bruker heller ikke trailercaps til vanlig eller poster i SO3 mens jeg ligger på sofaen og sover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg