Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem denne personen er og hva hans alias kan være det samme.

Litt personværn skal vi da ha.

Neeh.. :green:

Men, enig med HalTan, vekk han på den måten! Og så filmer du hele greia :thumbup:

hehe, har en følelse av at han typen blir en anelse småsur :p

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Crap, jeg sovnet og når jeg våknet trodde jeg det var morgen. Ble megaskuffet når jeg kikket på klokken :cry:

*Sukk* Slår på Xbox'en og spiller litt "Rouge Ops" selv om jeg plages en dum plass helt i begynnelsen.

.. med andre ord, du våknet nå ? :p

Lenke til kommentar
Crap, jeg sovnet og når jeg våknet trodde jeg det var morgen. Ble megaskuffet når jeg kikket på klokken :cry:

*Sukk* Slår på Xbox'en og spiller litt "Rouge Ops" selv om jeg plages en dum plass helt i begynnelsen.

Har vi med en viss kompiss å gjøre her? ;)

Endret av Purify
Lenke til kommentar

huh? eeeh kompis ja *Forvirret* Visste jeg ikke skulle ha våknet... :hmm:

Edit: LOL! NEI det derre er IKKE meg :laugh: Jeg er hjemme ALENE, har ikke vært ute i dag bortsett fra da jeg kjøpte salat til Taco middagen...:p

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Selv om noen har lik caps trenger de ikke være like da :hmm: Og ansiktet er sensurert..

Må bare ha et lite gledesutbrudd, alle er så glade fordi de får igjen på skatten nå med det gjør ikke jeg da. Men jeg fikk 1000 kroner av pappa fordi jeg har vært så flink til å gjøre lekser detta skoleåret ( tror de :p ) Og det jubler jeg over da :) hehe.. Har også 700 igjen av de pengene jeg fikk av mamma på lørdag siden hu var så bekymra for at jeg ikke skulle ha nok penger når jeg var i oslo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

HEI, folkens! Ikke undervurder meg! For det første; jeg lever på en adidas-boikott (strictly nike), sover ikke med snus eller hånden i buksa. Bruker heller ikke trailercaps til vanlig eller poster i SO3 mens jeg ligger på sofaen og sover.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...