Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
minus fem her :w00t:

:scared:

Jeg har -2 og føler meg blind uten linser.

Har du ikke nødlinser? Jeg har 16 nødlinser oppspart på Brilleland, jeg.

Joda, men som sagt; jeg har ikke vært ute av huset på 4 dager.

Anbefaler deg på det sterkeste å få deg briller til bruk foran PC'n, kan bare legge linsene i saltvann til du skal bruke dem igjenn. Jeg gidder ikke veksle mellom briller og linser hele tiden så jeg har på briller til jeg drar ut. Har -3,5 selv så kommer ikke langt uten optisk korreksjon hehe.

Bruker briller på kvelden, men fant de ikke i går. Legger ikke dagslinser i saltvann jeg.

Lenke til kommentar

The world er en imponerende cruise skip. :wow: så den kjøre forbi bergen da vi var ute og fisket om natten forrige dagen.

Edir: Faan eg HATER folk som ikke holder ordet sitt. Lover å gjøre noe og bare driter i å gjennomføre det. Faens mennesker.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
The world er en imponerende cruise skip. :wow: så den kjøre forbi bergen da vi var ute og fisket om natten forrige dagen.

Edir: Faan eg HATER folk som ikke holder ordet sitt. Lover å gjøre noe og bare driter i å gjennomføre det. Faens mennesker.

åssen gårre med bikkja ? :)

Lenke til kommentar

SVARTE SATAN I HULE HELVETE: RESTSKATT PÅ 13 TUSEN KRONER! FAEN FAEN FAEN FAEN!

Edit: MOTHERFUCKER! Hva FAEN holder de på med på likningskontoret? Jeg har plutselig fått en formue på nesten 3 mill, og en inntekt på 170k i fjor? Hva FAEN? :wow: Hvordan i alle land og dager har de fått til det a?

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...