Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Det er ikke baksnakking, det er fullstendig offentlig og egentlig forventet at du leser.

Jeg sa klart og tydelig fra at jeg tok meg pause fra forumet. Det har jeg også gjort, men når flere kommer og spør meg om diverse ting enten på sms eller msn om ditten og datten, så fant jeg ut at jeg måtte sjekke hva folk har sagt. At du har kommet med "konstruktiv kritikk" som angivelig skulle ha vært grunnen til at jeg tok meg en pause herfra, er din personlige og subjektive mening. Jeg anser det derfor som baksnakking når du sprer disse meningene dine om meg uten at jeg er her for å svare for meg. Uansett om jeg hadde vært tilstede, så hadde jeg satt pris på at du sluttet den personlige hetsen som ikke har noe å gjøre i dette forumet. (jada, jada, HETS, ANGREP) :scared:

EOD fra min side.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Darkness: Jeg sa, nokså klart og tydelig faktisk, at det var bitching fra begge kanter. Og ja, jeg synes du kunne ha tatt til deg LITT av det. Men for pokker, du har rett. Vi tar ikke dette her.

EOD.

EDIT: At jeg ikke svarer til alt du sier betyr _ikke_ at jeg samtykker.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Hva skal jeg lage meg til middag i dag da tro :hmm: må være no lettvindt

*1/2 grillet kylling (del/hakk i småbiter)

*MrLee nudler

*Diverse krydderier

Kok opp litt ekstra vann til nudlene. La det koke (putt i krydderier/sauser), putt i kylling og la den bli gjennomvarm. Når den er gjennomvarmet legger du nedi nudlene. Når nudlene er ferdige har du kyllingsuppe! :yes:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Shit jeg våknet litt tidlig idag. Idag skal jeg begi meg ut i den store verden for første gang etter skoleslutt. Jeg har sittet innelåst på rommet mitt siden fredag og har faktisk ikke vasket meg noen ting. Jeg har spist endeløst mye junk, sitt mye tv og nesten slitt ut pc'n. Skal bare hente noen filmer og kjøpe en mobil, så er jeg tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Shit jeg våknet litt tidlig idag. Idag skal jeg begi meg ut i den store verden for første gang etter skoleslutt. Jeg har sittet innelåst på rommet mitt siden fredag og har faktisk ikke vasket meg noen ting. Jeg har spist endeløst mye junk, sitt mye tv og nesten slitt ut pc'n. Skal bare hente noen filmer og kjøpe en mobil, så er jeg tilbake igjen.

hehe

på tide å komme seg ut da

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har ikke mer linser igjen. Det betyr at jeg ikke ser en dritt. Sitter 15 cm fra pc-skjermen atm.

Lenke til kommentar
Hvordan gikk det med "shæschten" AnAnAs?

Saken er at på lørdag møtte venninnen hans meg for første gang. Da sa hun til han: "Hun er ikke den du tror hun er". Det vil si at han prøver å gjøre meg til "hans" produkt.... Og for meg blir det helt feil. Hvis jeg skal forandre meg, må det være av egen fri vilje. Han sier han aldri har møtt en jente som meg, samtidig som han sier at han vil jeg skal ha mer normale tanker - være mer som "andre". For meg er det noe som skurrer.

Da jeg møtte han nå, bare rodde han bort hele dilemmaet. Da han klemte meg, klarte jeg heller ikke si noe, var så fint at han bare holdt rundt meg. Imens jeg er på jobb skal jeg samle tankene, og i kveld må jeg få noen svar. Jeg orker ikke gå rundt og lure lenger på om det er meg eller den han tror jeg er han er sammen med.

Skal ikke være lett. :no:

Lenke til kommentar
Jeg har ikke mer linser igjen. Det betyr at jeg ikke ser en dritt. Sitter 15 cm fra pc-skjermen atm.

Anbefaler deg på det sterkeste å få deg briller til bruk foran PC'n, kan bare legge linsene i saltvann til du skal bruke dem igjenn. Jeg gidder ikke veksle mellom briller og linser hele tiden så jeg har på briller til jeg drar ut. Har -3,5 selv så kommer ikke langt uten optisk korreksjon hehe.

ahpadt - Takk for middags tips, hørtes ganske godt ut så det må jeg prøve en gang. Fant no kjøttdeig som måtte brukes så jeg får lage meg ettpar Taco's i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...