Hoax Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hør på no rolig musikk så er det rett i hvilemodus. Ikke alltid jeg trenger å sove, holder at jeg hviler en god stund. Neh nå skal jeg ta meg et glass med 7Up og se på TV. Sikkert bare barne TV men men Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Eg......klarer......det ikke. Bann meg for noen timer b|real! Eg ber deg!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Eg......klarer......det ikke. Bann meg for noen timer b|real! Eg ber deg!!! Sorry, men da må jeg ordne warning og drit... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Nå skal jeg dra til legen. Dette kommer til å bli en møkkadag. Mamma er hjemme fra jobben, kjæresten min er sur på meg og jeg skal jobbe - og jeg er drittrøtt fordi jeg ikke klarte å legge meg før to i går. Mandag suger. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Her vokner jeg til regn, digg. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Regn suger, Vind suger, Snø suger, bare SOL som får damene til å kaste klærne aah diggbart! Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Her regner det nesten nonstop, og det har det gjort i noen dager nå blir lite å finne på da... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Men jentene er mye mer villig til å gå inn når det regner Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Men jentene er mye mer villig til å gå inn når det regner Der har du en fordel, du som er fra Bergen Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Nå skal jeg møte kjæresten min. Har tenkt å ta med blomstene jeg fikk, og ødelegge dem foran han. Får se om det blir slutt eller ikke. Wish me luck. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Nå skal jeg møte kjæresten min. Har tenkt å ta med blomstene jeg fikk, og ødelegge dem foran han. Får se om det blir slutt eller ikke. Wish me luck. Lykke til! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Nå skal jeg møte kjæresten min. Har tenkt å ta med blomstene jeg fikk, og ødelegge dem foran han. Får se om det blir slutt eller ikke. Wish me luck. Hva er vitsen, gi han heller en kald skulder en stund å se om han anstrenger seg for å redde det dere har... Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Nå skal jeg møte kjæresten min. Har tenkt å ta med blomstene jeg fikk, og ødelegge dem foran han. Får se om det blir slutt eller ikke. Wish me luck. ødelegging av blomster er ikkje enkelt. lykke til Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg vil ikke på jobb idag Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg vil ikke på jobb idag Kjeft. Jeg har ikke jobb. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 God morgen folkens... Nå er det kun 3 dager igjen til jeg starter på jobben i sommerland.. Blir nok utrolig digg, men sikkert litt slit og vil jeg tro. Må tross alt sykle tilsammen en mil ( ) hver dag for å komme meg til og fra jobb.. Men trening sier vi vel ikke nei til..! I dag var planen å fikse sykkelen og mekke vidre på prosjektet mitt (se sig), men veit ikke helt om jeg orker sykkel mekking i dag (selv om det er det som haster).. Får se hva det blir til utover dagen.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg vil gjerne ha meg frabedt baksnakking av meg i denne tråden. Takk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det er ikke baksnakking, det er fullstendig offentlig og egentlig forventet at du leser. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg vil ikke på jobb idag Kjeft. Jeg har ikke jobb. Vil du ha min? Neida..er veldig glad i jobben min, er bare SLITEN i dag..men nu må jeg kjøre på jobb Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hyyyll! Beit av en bit av toasten min og plutslig fikk jeg no ¤#%#¤% vondt i en tann! AUUUU! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg