Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Ser ut som om vi har tenkt oss på borestrand nær stavanger til neste helg. Håper bare det blir digg vær då.

Sweet. Der jeg bor (nesten).

Hvor mange røyk idag da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag fant mamma ut at jeg er seksuelt aktiv for å si det sånn. Og da reklamen for "kondomen levert på døren"-reklamen kom, kom kommentarene kjapt for å si det sånn. Tror hun har visst det i rundt to år nå uansett - det er bare først nå hun skjønner at hun MÅ si noe. Tror mamma egentlig er litt stolt av lillejenta si. Jeg som aldri duger til noe - endelig er det bruk for meg! :p

Nå går jeg og sover. Natta :D

Du får det til sexy :wee:

http://www.teamsortland.no/index.php?optio...tland&Itemid=49

*Gi opp lesingen*

Jeg mener det. Folk som bor i Nordnorge burde fan ikke ha tilgang på internet.

;)

Pass deg :lol:

Har nettopp sett The Butterfly Effect.

MEGET bra film faktisk til tross for ikke så veldig overbevisende skuespill-prestasjoner av hovedrolleinnhaver. Anbefales.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har nettopp sett The Butterfly Effect.

MEGET bra film faktisk til tross for ikke så veldig overbevisende skuespill-prestasjoner av hovedrolleinnhaver. Anbefales.

Vi tar den snart inn på sjappa, så da får jeg tittelkopi. Du har vel lastet den ned tenker jeg. :hrm:

Angående Kutcher så er ikke han så godt likt blant regissører i Hollywood for tiden grunnet hans "lousy acting".

Lenke til kommentar
Vi tar den snart inn på sjappa, så da får jeg tittelkopi. Du har vel lastet den ned tenker jeg. :hrm:

Angående Kutcher så er ikke han så godt likt blant regissører i Hollywood for tiden grunnet hans "lousy acting".

Jeg har nok kanskje det :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...