Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Pulten min akkurat nå:

[/img]

Fjern klistremerkene fra skjermen.

Ughh, en ting jeg ikke takler :scared:

Har to skjermer til som jeg ikke bruker. Gavmilde meg låner bort 21" så derfor bruker jeg den gamle du ser på bildet. Den andre 17" som jeg kjørte i dual før bruker kameraten min når han drasser Shuttlen hit. Orker ikke å renovere.

wh1te, støttebandasje? Ondt i ledd?

Cs-albue :wee:

Neida. Trynte på brett.

Lenke til kommentar

Youhei dudes and dudettes, again.

Jeg planla egentlig å skrive noe morsomt noe i første linje, men det ble ikke noe av. Håper ikke tapet av denne potensielt utrolig geniale morsomheten går for hardt inn på dere. Blir det for ille, kan jeg opprette en støtte telefon. Men jeg skal kutte bullshiten, ja. Hvordan går det med folka nu da? Dette er faktisk min..2 post her på ganske kort tid? Sweet. Med noen tilfeldigheter og litt hell kan jeg kanskje komme inn i en rytme up.gif

Vil forresten nevne at det var hyggelig å få så mange kewselige svar sist gang. Fikk aldri lest før nuh..La meg til og sove da, og har vært busy siden smile.gif

Goodie at ting går bra igjen White! ALLE vet at intelligente chicks med foto-skills er noe man ikke gir slipp på for alt i verden mad.gifrpoint.gif

Richard, hva er det jeg hører? Du er kommet over Cathrine(Katrine? K...kerry? litt lost her plutselig)? Yeye, nothing lasts forever. Er det en Emma jeg kjenner som er på programmet nu? Good luck to ya, anyhoo.

Idag har jeg nesten utelukkende spilt fotball med venner. Schvær gressbane helt for oss selv. Det som egentlig gjorde det fetest var at det pøsregna hele tiden, ergo jeg kunne more meg med 10 meter lange sklitaklinger and such. Ble mye gøy, selv om vi bare var 5 stk. Afterwards stakk jeg til comrades og så fotball. En schlaf dag, med andre ord.

Hva skal alle folka her på St.Hans? Jeg har jo skjærgården rett utenfor vinduet, så jeg har ikke særlig annet valg enn å stikke ut i sjekta med så mange venner det er plass til, stikke ut til en nice holme, og ankre opp for natta. Onsdag morgen blir scrunch.gif

bfisk

Lenke til kommentar
En gutt kalte meg flink på pc i dag! Jeg lærte han hvordan man sletter logger sånn at ingen vil finne dem.  :roll:

Lurer på hva han skal med den kunnskapen. :roll::laugh:

Hehe...Vel, analsex var en slager der - i hvert fall etter loggen å bedømme. :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
*hente iskald boks-cola fra kjøleskapet* :)

*dulte borti snusen med tungen og si til seg selv at det er en fullgod erstatning*

:(

Lenke til kommentar
nvoetfiv!! Jeg ser deg!

Yarr!

Jeg bruker alt for lang tid på og skrive poster..=) Jeg mener jeg spurte deg i sist post, men er usikker, så here goes: Du skal til roskilde, eh? Jeg er ready for å patche opp med deg en gang i løpet av festen. Richard(bfisk) og fthomassen(dude i pol&rel) skal samme veien, så det kan muligens bli en aldri så liten geek gathering. Smooth.

Lenke til kommentar
Yarr!

Jeg bruker alt for lang tid på og skrive poster..=) Jeg mener jeg spurte deg i sist post, men er usikker, så here goes: Du skal til roskilde, eh? Jeg er ready for å patche opp med deg en gang i løpet av festen. Richard(bfisk) og fthomassen(dude i pol&rel) skal samme veien, så det kan muligens bli en aldri så liten geek gathering. Smooth.

Yeah, jeg skal på roskilde sammen med brodern.

En liten geek-gathering skal vi selvsagt ha. *pakke ned TG t-skjorta*

:)

Lenke til kommentar
nvoetfiv: du kjenner Emma ja. På St.Hans aften hadde det vært fett å bli invitert med ut i båten -- inviter gjerne emma også :D

Hvis det er Emma B. så har hun like, hundre ganger bedre musikksmak enn deg. :p Dessuten er hun ikke en kapitalist med elendige metaforer, heheh..;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...