Putekos Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Komme over? Nå fylte du inn et blankt felt hos meg. Jaja. Jeg kastet nesten bort 1 1/2 år for noen dager siden med dama. Begynte å grine, kastet opp og nå er alt bra igjen. Kastet bort ett og et halvt år? Det du sier er bullshit. Har du ikke mange gode minner? Kjenner følelsen, men likevel... du har ikke kastet bort noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Komme over? Nå fylte du inn et blankt felt hos meg. Jaja. Jeg kastet nesten bort 1 1/2 år for noen dager siden med dama. Begynte å grine, kastet opp og nå er alt bra igjen. Kastet bort ett og et halvt år? Det du sier er bullshit. Har du ikke mange gode minner? Kjenner følelsen, men likevel... du har ikke kastet bort noe. Det jeg mente var at hvis jeg hadde gjort det slutt hadde jeg kastet bort alt. Det vi har er liksom 1 1/2 år, og det var jeg nær å fjerne. søtnos Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Å ta bort de man elsker er noe av det dummeste man gjør. Men fuck det derre...så lenge man har det happy etterpå så Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Slått opp med dama wh1te? Scheisse for en respons. Nei, det er ikke slutt. Men det var F-meg ikke langt i fra. Har aldri hatt et painful breakup så jeg vet ikke hva jeg begir meg utpå. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det jeg mente var at hvis jeg hadde gjort det slutt hadde jeg kastet bort alt. Det vi har er liksom 1 1/2 år, og det var jeg nær å fjerne. søtnos Åh. Hva fikk deg til å endre mening da? *nysgjerrigper* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det jeg mente var at hvis jeg hadde gjort det slutt hadde jeg kastet bort alt. Det vi har er liksom 1 1/2 år, og det var jeg nær å fjerne. søtnos Åh. Hva fikk deg til å endre mening da? *nysgjerrigper* Endret mening for noen timer siden. Her er noen punkter: * Hun takler ikke se meg med andre jenter og visa versa. * Hun hadde begynte å kutte seg igjen og visa versa * Jeg hadde fått et h*lvete med alt og alle * Vi skal gå i samme klasse neste år * Vi har store fremtidsplaner * Hun er forbanna intelligent * Hun er en dyktig fotograf og jeg har en ting for fotografer * Hennes familie liker meg og min liker henne Det var bare noen dager jeg ikke følte kjemien stemte. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 *lang remse* Noen av de nederste punktene var nokså overfladiske, men det vet du sikkert selv. Flott at du blir - håper bare at du ikke blir grunnet de nederste punktene Du virker ikke som en sånn person da, så håper jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Noen av de nederste punktene var nokså overfladiske Synes ikke noen av punktene er det spor overfladiske jeg (i ordets rette forstand). Noen veier kanskje mer enn andre, men det er jo så. Jeg vil bare holde helvete bak lukkede dører. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hvor i heiteste ble det av denne dagen tro? Kikket på klokken nettopp og tenkte meg den var ca 20 eller noe sånnt, men neeeida ny dag å greier...Hvis jeg ikke har overklokket klokka mi da Men det er bra tiden går fort, får kanskje ny mobilen min i morgen eeeh senere i dag mente jeg... Nå skal jeg rense ettpar sår på leggen og kneet, fikk dem da jeg var i et steinbrudd og peppret ettpar kamerater med softgun. Fikk meg ettpar sviende treffere, neste gang skal jeg vurdere joggebukse istedenfor shorts Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 *lang remse* Noen av de nederste punktene var nokså overfladiske, men det vet du sikkert selv. Flott at du blir - håper bare at du ikke blir grunnet de nederste punktene Du virker ikke som en sånn person da, så håper jeg ikke tar feil. Overfladisk? At den andre parten er intelligent kan absolutt være bad. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Fra en ting, til en annen. Se! (en fra klassen på klassefest) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 *ta seg en pris* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 I morgen skal jeg til legesjekk fordi psykologen min henviste meg dit. Gruer meg skikkelig. De sa de skal ta mange undersøkelser, og at jeg kan regne med å være der i en time. Wicked. Burde egentlig sove nå da vel, men jeg tør ikke fordi det regner. Jeg vil ha en klem av kjæresten min. Og, til noe morsommere: En gutt kalte meg flink på pc i dag! Jeg lærte han hvordan man sletter logger sånn at ingen vil finne dem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 nvoetfiv!! Jeg ser deg! Thea da, driver du med slikt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Pulten min akkurat nå: AnAnAs: Regn er det beste som finnes. Det beste! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ser han jeg også, b-real. :/ Flink du er da, Thea. Gjorde slikt for en på skolen jeg også. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Pulten min akkurat nå: [/img] Fjern klistremerkene fra skjermen. Ughh, en ting jeg ikke takler Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) HAHA - geniale saker. Å spørre om å få slettet loggen er jo bare å dømme seg selv. If it's not too personal: Hvorfor må du til psykolog? Igjen; hvis det ikke er mine saker, ikke kommenter det. EDIT: Latterlig formulert. Prøver på nytt: Mine saker er det jo ikke uansett, men om du ikke vil at andre skal blande seg inn/få vite det, så unngå å kommentere dette. Endret 20. juni 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 wh1te, støttebandasje? Ondt i ledd? Oh, minner meg på at jeg må ta med støttebandasje på roskilde. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 En gutt kalte meg flink på pc i dag! Jeg lærte han hvordan man sletter logger sånn at ingen vil finne dem. Lurer på hva han skal med den kunnskapen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg