Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Hvis man drikker mye må man jo på do. Jeg har hørt at mange må på etter de har "tilfredsstilt seg selv".

Jeg tør ikke tenke på hva som skjer hvis man gjør for mye av disse to tingene samtidig. :D

Nå synes jeg du bare var ekkel.

Det var ikke meningen å være ekkel. Jeg bare sa hva jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis man drikker mye må man jo på do.

Idag har jeg drukket rundt en halvliter med diverse vesker. Kroppen skal klare 3-5 dl, give or take, før den begynner å skille ut veske. Har man diabetes derimot, trekker alt sukkeret vann ut av blodet og sender det rett til nyrene, som videre sender det til blæren. For en diabetiker er det å spise en skje sukker vel det samme som å drikke 0.5 liter vann.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

*mekke seg sitt andre måltid for dagen; nachos*

En annen ting er at diabetikere ikke får glukose og kroppen begynner derfor å gnaske på fettet. Dette resulterer i et heftig vektap (her snakker vi kilovis i uken), men jeg legger bare på meg.

Sommeren er i gang for min del; fajitas til frokost i 5-tiden og nachos til lunch i 12-tiden.

Lenke til kommentar
Er rimelig sikker på at det er diabetes though, men hvis det er det, vil jeg ikke vite det. For da tvinger jeg meg selv til å slutte med snus, alkohol i tillegg til å trene hver dag. En ubekvem livsstil med andre ord.

Works for me. :wee:

Snuser eller trener ikke. Alkohol er et annet kapittel siden jeg ikke er et festmenneske som mange andre på forumet her.

"Så kjip du er", tenker dere da sikkert. Men det bryr jeg meg pent lite om. :yes:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Problemet er at hvis jeg får det må jeg trene som en gal for å holde pumpa igang, med tanke på at jeg trener mye fra før. En tykk person kan slanke vekk diabetesen, som egentlig er en kronisk sykdom. Unfair?

Lenke til kommentar

Alicia Keys - If I ain't got you :love:

Hmm... fikk connecta litt med ei dritdigg dame i går på byen. Hun bekrefter i stor grad at jeg begynner å komme over Kathrine, tror jeg. Emma, heter hun, og er sinnsykt pen. Har sendt litt meldinger med henne i dag. Kanskje det kan gå min vei?

Lenke til kommentar

Hmm... fikk connecta litt med ei dritdigg dame i går på byen. Hun bekrefter i stor grad at jeg begynner å komme over Kathrine, tror jeg. Emma, heter hun, og er sinnsykt pen. Har sendt litt meldinger med henne i dag. Kanskje det kan gå min vei?

Sweet dude. Håper det for din skyld at det går veien din :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Komme over? Nå fylte du inn et blankt felt hos meg. Jaja. Jeg kastet nesten bort 1 1/2 år for noen dager siden med dama. Begynte å grine, kastet opp og nå er alt bra igjen.

Strong men also cry

Darkness - Love is only a feeling (coincidence?)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...