b-real Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg mener det. Folk som bor i utkanten i norge burde fan ikke ha tilgang på internet Og hvorfor det, om jeg tør spørre. Greit nok hvis de har holdt seg til sine fjortiskanaler men _må_ bryte all IRC-nettiketter som er skrevet ever. ARGH Glad jeg er Op'er Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 ser ikke hvordan andre skal være bedre... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 ser ikke hvordan andre skal være bedre... Nei, kanskje ikke for deg, men for meg er det en lettelse. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Jeg er ikke enig. Endret 20. juni 2004 av Atomet Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 ser ikke hvordan andre skal være bedre... Nei, kanskje ikke for deg, men for meg er det en lettelse. du, hva defineres som spam på forumet ? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg mener det. Folk som bor i utkanten i norge burde fan ikke ha tilgang på internet Så du mener at jeg ikke burde ha tilgang til Internett? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Men herregud da Tror han mente det som en spøk... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 ser ikke hvordan andre skal være bedre... Nei, kanskje ikke for deg, men for meg er det en lettelse. du, hva defineres som spam på forumet ? Sånne posts som 2 stykk :don't get it: ser jeg på som spam. Kan sakse dette fra nye nettikette/rettningslinjene som er under revisjon: Spam er også innlegg kun bestående av en enkel smily eller typiske dobbeltposter. Dobbelposter oppstår når forumet av en eller annen grunn reagerer tregt og ikke vil føre brukeren til siden hvor innlegget hans ligger, så derfor trykker han på "Skriv innlegget mitt"-knappen en gang til. På denne måten oppstår det to like poster. Spam generelt vil bli slettet fra forumet hvis oppdaget og du vil som regel få beskjed om at spam laget av deg har blitt slettet, enten i form av en PM eller en beskjed fra moderatoren i tråden. Ikke forvente at du alltid vil få beskjed derimot, da dette er et stort problem på forumet og det er mye arbeid å sende slike private meldinger med all nødvendig informasjon. @Earendil, tja...du oppfører deg i allefall Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) ¤¤¤ Quote fjernet. Trenger ikke å lese inlegget som er rett ovenfor ¤¤¤ Ok.. dA er jeg med igjen ;D EDIT: Takk søten Endret 20. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Så ikke det humoristiske i det der men. Not me either. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Så ikke det humoristiske i det der men. Not me either. *host* me neither *host* Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Glad jeg er Op'er Innebærer ikke det å være IRC-Op utrolig mye mas? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Så ikke det humoristiske i det der men. Not me either. *host* me neither *host* Takk, da har jeg lært noe nytt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hihii.. Jeg har fått ny leke.. Bouncer Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Prøver så godt jeg kan, men jeg henger ikke helt med her på slutten... Hva er galt med utkant-Norge, sånn rent bortsett fra at det ligger i utkanten? Endret 20. juni 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Vet noen om hvordan man kan finne ut om man har blitt blokkert i MSN? Hehe http://msn.synixtech.com/status/ Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Vet noen om hvordan man kan finne ut om man har blitt blokkert i MSN? Hehe http://msn.synixtech.com/status/ Rått mann! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Vet noen om hvordan man kan finne ut om man har blitt blokkert i MSN? Hehe http://msn.synixtech.com/status/ Rått mann! Hehe. Har funnet noen andre, også, men de hadde høy feilprosent og viste folk offline som var online osv. Denne har vært helt feilfri. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Er det bare jeg som syntes MusikkSO3 er helt ute på landet? Kommer aldri til å fungere.... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har funnet noen andre, også, men de hadde høy feilprosent og viste folk offline som var online osv. Denne har vært helt feilfri. Hmm, var ikke himmel allikavel. Den viste bare ingenting, fikk error-bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg