Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
FAn, jeg datt sammen i dag på jobb, merklig

Plutselig ville ikke beina funke mer... :hmm:

Hate when that happens.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er sliten nå.. La meg klokka fire inatt, pleier ikke legge meg så sent :p hehe..

Til de som trodde det var jeg IKKE, jeg gjentar IKKE på rådhusplassen.. Jeg var på Nordstrand på sommerfest. Konserten var utrolig bra bare så det er sagt, de spillte masse bra sanger av andre band og mange bra egne! :thumbup: Det var verdt å vente en dag ute i regnet for faktisk.

Har hatt det kjempekosleig hos treminingen min i helgen da :) Hele familien er skikkelig koselige!! :D

Håper alle andre har hatt en fin helg. Skal prøve å lese litt av det som har blitt skrevet i det siste nå..

Lenke til kommentar
Hihi, ja der har dere for å spille et bra spill på et elendig konsept :wee:

Steam er ikke elendig, det er kjempe bra. Hva er grunnen til at du kommer med en slik uttalelse?

Kjempebra? :ermm: Vell, jeg har spilt cs en stund nå og kunne egentlig ha blitt spart for Steam.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Han takler ikke Steam fordi han starta med CS før deg som starta i 1.6.

Jupp.

Begynte med CS på ungdomskolen da CS var beta og greier.

Fan det var tider. Satt helt bakerst i klasserommet mens And3rsh mekka server og vi klagde på han og han klikket :wee:

Det var tider :(

Lenke til kommentar
Han takler ikke Steam fordi han starta med CS før deg som starta i 1.6.

Jupp.

Begynte med CS på ungdomskolen da CS var beta og greier.

Fan det var tider. Satt helt bakerst i klasserommet mens And3rsh mekka server og vi klagde på han og han klikket :wee:

Det var tider :(

Skjønner ikke helt. Så det eneste grunnen til at du mener steam er dritt, er fordi du likte cs bedre før?

Lenke til kommentar

Rett og slett fordi:

Steam er noe av det minst planlagte systemet som er laget. Der virker som om det er lite baktanke bak det siden det hele tiden er problemer når det kommer en ny oppdatering. De kunne jo f.eks laget et system som gjorde at de forksjellige tidssonene oppdaterte seg til forskjellige tidspunkter, slik at serveren ikke "sprengte" hver gang alle skulle laste ned noe..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...