Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis med dagen Drazen! :fun:

I går var det halloi og baluba først på Nedenes, og så dro vi til byen. Det var så seriøst mye liv i byen i går, møtte en hel haug med kjentfolk, og fikk masse klemmer. Ble ganske mye øl på vorspielet, og vi skal ikke se bort fra at rusmidlenes inntog også gjorde seg gjeldene i byen. Var vel i seng rundt 04:30, godt fornøyd med en kjempekveld. Og joda, jeg husker at jeg sendte Jens en melding :--)

Nåh, i dag ser utsiktene dårligere ut. Det regner spiker ute, og jeg er ikke i min beste form noen sinne. Mamma hadde fest i går, da, så det er masse digg mat igjen i kjøleskapet. Mamma haxxer max på kjøkkz0ret :D

Lenke til kommentar
Argh. Sovnet på festen igår, våknet opp i sofaen med en helvetes hangover. Kom meg hjem nå. Selvfølgelig ber mamma meg rydde hele rommet og sortere masse dritt + at jeg må vaske trappen. Argh! Kan ikke mamma forstå! :p

Hihi,takk jeg vet. Har støvsugd og vasket gulvet i dag :wee:

Lenke til kommentar

Hva heter den filmen med Samuel L. Jackson, hvor han har nettopp blitt doktor, men så blir han tatt av politiet når han kjører mens han røyker hasj. Etter en stund lager han et nytt narkotika som er veldig veldig bra. Til slutt får vi vite at narkotikaet er bare tull, og virker egentlig ikke.

:hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...