Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grrr... Prøvde å paste den inn på transparent bakgrunn nå, men dere ser jo hvordan det gikk...

Noen som vet hvordan jeg får en HELT transparent bakgrunn?? :hmm:

hva med å farge den i riktig farge?

Hæ? Fargen "transparent" eksiterer ikke. Skal spørre teh mastah Haltan i morgen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Grrr... Prøvde å paste den inn på transparent bakgrunn nå, men dere ser jo hvordan det gikk...

Åpne avataren i PS, trykk ctrl+a, så ctrl+c. Åpne deretter et nytt, transparent dokument, paste den inn. Bruk Magic Wand Tool inni det hvite og ctrl+x det vekk.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

hva med å farge den i riktig farge?

Hæ? Fargen "transparent" eksiterer ikke. Skal spørre teh mastah Haltan i morgen :)

vet da det

Lenke til kommentar

Åpne avataren i PS, trykk ctrl+a, så ctrl+c. Åpne deretter et nytt, transparent dokument, paste den inn. Bruk Magic Wand Tool inni det hvite og ctrl+x det vekk.

Det blir vell ca. det samme som jeg gjorde da. Åpna utgangspunktet og bruke wand-saken og deretter gjorde sånn at jeg satt igjen med en selection av selve figuren. Deretter ctrl+c, åpne nytt transparent dokument, så ctrl+v.

Sitter igjen med samme resultatet.

Lenke til kommentar

OK, denne dagen, eller i går blir det vel, var en merkedag. Spiller eller kjøper nesten aldri spill til PC, men i går kjøpte jeg mitt andre spill på tre år! Battlefield 1942. Det er svinbra! Er skikkelig glad i spillet, jeg som egentlig ikke er så happy for sånne spill, men dette spillet var bare utrolig!

Det har vært min dag, rett og slett. Det eneste som var synd, er at de

to jeg egentlig hadde avtale med, ikke kunne allikevel :(

Og dere? Deres oppsummering av gårsdagen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvordan klarte du mesterverket?

Ah, dere dødelige skjønner det ikke uansett. :D

Neida, det var en blanding av Paint Shop Pro og erfaring.

Kødder dere nå? Hva er det du har gjort annerledes?

Lenke til kommentar
Kødder dere nå? Hva er det du har gjort annerledes?

Ser du ikke forskjell på denne: hw_test.png og denne hw_test.gif?

Ditt bilde vises (i min browser ihvertfall) med mørkegrå bakgrunn og mørkegrå farge inni ansiktet.

Det er mulig .png-formatet ikke er helt universielt når det gjelder transparentvisning. Jeg brukte .gif-formatet.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

MEN LOL!

Bildet ahpadt hadde fra før er akkurat likt bildet ditt. Jeg trodde han ville ha hele saken transparent, så jeg gjorde den transparent.

*fatter ingenting*

Lenke til kommentar

Tja, jeg vet ikke hva du ser på din skjerm. Men bildet Ahpadt hadde fra før, var med lysegrå bakgrunn (hvot bakgrunn heeelt i begynnelsen, før han prøvde å få den transparent). Jeg endret denne bakgrunnen til transparent, men lot det være hvitt inni ansiktet.

Å ha det transparent inni ansiktet er nok fint det også, men som sagt, så vises bildet ditt (på min browser) med mørkegrå bakgrunn, og mørkegrått ansikt.

Kan noen andre si hvordan de ser bildene?

EDIT: Slik ser det ut hos meg:

Skjønner du hva vi mener nå? :)

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...