Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:roll:

en gutt i klassen min lurer på 2 ting han heter vegard foresten og henger ofte her...

det er mange som skriver ''LOL' nå og han lurer på hva det vil si/ betyr?

han tror det betyr les og lær men jeg vet ikke...

og det andre er blir man bedre i cs om man har bra grafikkort liksom får masse head -skutt og blir anti noob..

Også har jeg en liten spørs. som en 6unge i klassen min spør...

hva står asl for???

jeg mener at det står for

-age sex location

mens han mener det står for

age sex og living <--men det er jo stygt! 

og det er en spørsmål fra jonas en i klassen min, ''hvis hamstern din spiser opp grafikkortet ditt kan man da bare sette hamstern inn i pc'en???

jeg mener det er tragisk tenk og ideotisk men han har ofte rett så er det sant..? 

Lenke til kommentar
:roll:

en gutt i klassen min lurer på 2 ting han heter vegard foresten og henger ofte her...

det er mange som skriver ''LOL' nå og han lurer på hva det vil si/ betyr?

han tror det betyr les og lær men jeg vet ikke...

og det andre er blir man bedre i cs om man har bra grafikkort liksom får masse head -skutt og blir anti noob..

Også har jeg en liten spørs. som en 6unge i klassen min spør...

hva står asl for???

jeg mener at det står for

-age sex location

mens han mener det står for

age sex og living <--men det er jo stygt! 

og det er en spørsmål fra jonas en i klassen min, ''hvis hamstern din spiser opp grafikkortet ditt kan man da bare sette hamstern inn i pc'en???

jeg mener det er tragisk tenk og ideotisk men han har ofte rett så er det sant..? 

eh.. :cry: om det ikke er stor kødd, blir jeg redd ..

Lenke til kommentar

Å sykt så vondt det var... :cry: *Grine*

Dagens tips, ikke rengjør en ladd softgun.

Tok ut magasinet etter å ha skutt 5 av 12 skudd og tok ladegrep på pistolen, vanligvis kommer kulene som da spretter ut av magasinet (2-3 stk) ut, men etter at jeg smurte pistolen med litt smøremiddel så satte ei kule igjenn i matings kammeret, jeg holdt munningen noen millimeter unna håndflaten og skulle skyte for å avspenne fjæren. "PANG! AU!"

Har blodblemme i håndflaten.

Lenke til kommentar
Å sykt så vondt det var... :cry: *Grine*

Dagens tips, ikke rengjør en ladd softgun.

Tok ut magasinet etter å ha skutt 5 av 12 skudd og tok ladegrep på pistolen, vanligvis kommer kulene som da spretter ut av magasinet (2-3 stk) ut, men etter at jeg smurte pistolen med litt smøremiddel så satte ei kule igjenn i matings kammeret, jeg holdt munningen noen millimeter unna håndflaten og skulle skyte for å avspenne fjæren. "PANG! AU!"

Har blodblemme i håndflaten.

Aaauch.. Var i kreta, så kommer en kompis av far inn og tar softgun`n min og sier: "er den ladd" "ja" , var en billig drit til 40 spenn, og han trudde det var en sånn leke som omtrent skyver de ut, så de dette ut, tok den i hånden. "pang".. "steeeiiiike, skyter hardt jo" ... HAHA.. holdt på og le meg ihjel!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...