Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Uansett - han har sagt han ikke er homo :p

Ehm, har forsatt en stor tvil på det...

Men jeg håper for det norske folk at han ikke blir statsminister i Norge i fremtiden...

Da blir det slutt på øl å tobakk :p

Det er jo satan selv skulle man tro han :hrm:

Kunne gjerne fjerna tobakk for min del. - Øl blir vel litt strengt - men kunne fjerna sprit o.l. :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gikk jo ikke tregt... Maskinen sliter med å legge folk til MSN, da begynner det å bli gale...

EDIT: Neida, der logget MSN seg hvertfall ikke av. Og jeg fikk heller ikke opp to feilmeldinger om at [email protected] ikke kunne legges til, men at jeg skulle prøve igjen seinere...

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Kan jeg få litt av deg MagE? vææær så snill? :)

hehe

nå har jeg tenkt og kjøpe meg et nytt kabinett til ca 1600 med psu

så snart er jeg nede i ca 25k, og båter bruker skummelt mye bensin

Båten og bensin ja, har selv en søt liten rød pioneer ( Sport 9" , med dekk og vindskjerm, ikke ordinær pioneer med andre ord ) og en 10Hk MErcury, som vet og drikke ;)

Lenke til kommentar

Arrgh. Er litegranne lei hunden nå. Altså eg er egentlig lei av å ha han med meg overalt siden han ikke helt takler å være alene enda. Har trent og trent på det men han vil rett og slett ikke være uten meg. Skulle opp til en kompis og se på film og greier (avslo kinobesøk med svogere for dette) men så skulle venninen til kjæresten til kompis min også være med og se på film og kjerringen har hundeskrekk til de grader. Nå sitter eg her altså og er dritt lei og forbanna. Gleder meg til hunden er voksen altså.

:mad:

Lenke til kommentar
Arrgh. Er litegranne lei hunden nå. Altså eg er egentlig lei av å ha han med meg overalt siden han ikke helt takler å være alene enda. Har trent og trent på det men han vil rett og slett ikke være uten meg. Skulle opp til en kompis og se på film og greier (avslo kinobesøk med svogere for dette) men så skulle venninen til kjæresten til kompis min også være med og se på film og kjerringen har hundeskrekk til de grader. Nå sitter eg her altså og er dritt lei og forbanna. Gleder meg til hunden er voksen altså.

:mad:

heh, er det den på bilde? .. Cuz its sweeeet ;D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...