Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woho! Jeg hadde helt glemt at det var feriepenger og siste lønna fra Sandberg på gang, hadde jeg ikke fått den, hadde jeg ikke etterlyst den. Skulle betale en regning på en bok jeg har kjøpt til mamma til bursdagen hennes, og hadde plutselig disponibel saldo på kontoen på 12k eller no :--D

Tror dere mamma, som feiler alt mulig piss, blir glad for "Damms store medisinske leksikon" i 3 bind?

Lenke til kommentar
Woho! Jeg hadde helt glemt at det var feriepenger og siste lønna fra Sandberg på gang, hadde jeg ikke fått den, hadde jeg ikke etterlyst den. Skulle betale en regning på en bok jeg har kjøpt til mamma til bursdagen hennes, og hadde plutselig disponibel saldo på kontoen på 12k eller no :--D

Tror dere mamma, som feiler alt mulig piss, blir glad for "Damms store medisinske leksikon" i 3 bind?

Du får håpe at hun ikke tar seg nær av det da. :wee:

Lenke til kommentar

Forbanna greier, er så slapp i dag at det er skummelt. Åpner vinduet og legger meg på sofan med en stor Coke' pffft

Har nok penger X000 :p men det begynner å tynnes kraftig ut, har kjøpt mye greier den siste tiden, Xbox, Chip, Harddisk, Gamepad, 50 DVD+R plater, USB adaptere til Xbox, webcam, mobiltelefom (Siemens M65), datakabel til mobilen, USB mus og keyboard (også til Xbox) USB forlengelses kabel, hmmm sikkert noe jeg har glemt. Planlegger ny PC, men det blir nok ikke før til høsten, får begynne å spare.

Lenke til kommentar

Det holder på å klikke for meg, MSN har vært herp en stund nå (samme problem som Mario klager over), men nå er det ikke bare at den ikke leverer meldinger som er problemet. Nå logger den seg inn og ut hele forbanna tiden, den klarer faen ikke å holde seg pålogget i 5 minutter i strekk engang. Og no nettopp begynnte Avant greiene å monge seg også, så da var det tilbake igjen til Opera.

*Glede seg voldsomt til jeg skal reformatere....*

EDIT:

Noen her som kjenner Atomet (eventuelt Atomet kan svare selv), hvorfor i helvete driver den fyren/fyrinnen på å bumpe gaaaaamle tråder. Er det om å gjøre å ødelegge forumet etter at han/hun fikk en liten ferie herfra? Kan noen være så snill å ta en alvorsprat med denne personen...

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...