Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Drikk vann heller. Funker mye bedre enn paracet. Har ikke tatt hodepinetabeletter på masse år.. eller bortsett fra når jeg kutta av meg 1/3 av pekefingeren for ett år tilbake, da tok jeg 2 paralgin forte og ble kjørt til legevakta :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var jeg våknet... Deilig å bare trykkke på Play-knappen på CD-spilleren når jeg våknet, så kommer Faithless med deeeeilig musikk :D

Det bør bare bli fint vær i Bergen i dag, ellers vet jeg om noen værguder som skal få kraftig på trynet...

Lenke til kommentar

Da var jeg våken også. Har vært våken lenge egentlig, men nå hadde jeg tid til å sette meg foran dataen. Skal dra hjemmefra om 33 minutter eller noe. Så er det toget til oslo halv ett og vi er fremme halv to eller noe. Teit at det tar lengre tid med tog enn bil da :p Men det er kanskje fordi jeg tar toget fra sande og ikke drammen :hmm:

Gleder meg til konserten ikveld. Men gruer meg til å finne rikttig buss og bussholdeplass..

Lykke til med kjærlighetssorgen Haddis!

Ha en fin helg folkens! hehe, det føles ut som om jeg skal være lenge borte men det er bare en dag liksom. Får sikkert internett abstinenser :p Neida, men jeg drømte faktisk om msn når jeg var på hyttetur med vennina mi i vinter.. hehe..

Lenke til kommentar
Drar dere timesvis med tog for å få med dere top20 konserten? Geez... reise så langt for så mye dårlig musikk :p

Uansett, rådhusplassen er ca 10 min med buss eller 20 min å gå her hvor jeg bor... :)

fjortisser sier bare jeg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Symptomer ...

Noe j*velskap.

Konstant tørst og sånnt? Vet ikke helt hvilke symptoner det er, men har hørt det er et av dem...

:yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...