Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat funnet noe morsomt. Har funnet masse bilder og et ISDN passord..

Lurer litt seriøst på hva jeg skal gjøre med det. Har ikke prøvd ut noen av tingene enda pga samvittigheten min ,men gratis ISDN frister jo kanskje? :p

Sjefen_: Er ikke slik her.. ;) Her så er det masse mas og hvis vi ikke følger med så er det somregel noen og vekker oss.. jaja..

Lenke til kommentar

Ja går på almenn jeg. Haterhater du skolen slik som den er for deg nå så tenker du deg om mange ganger. Det er MYE norsk på almenn. Det er det kjipeste. Kan hende at jeg bare hatet ungdomsskolen for mye slik at vidregående ble befriende. Gjør nesten ikke lekser og kommer meg over 4,5 i snitt. Det fine er muligheten til å velge vekk noen drittfag. Men tysk/fransk må du ha i 2 år. DEt også nedtur.

Kan være at jeg er heldig, men de fleste lærerene på ASker VGS er ganske motiverte, selvfølgelig finnes det unntak. Det er en selvfølge at ikke alle møter til hver time, ingen som reagerer på det.

Lenke til kommentar
Kan være at jeg er heldig, men de fleste lærerene på ASker VGS er ganske motiverte, selvfølgelig finnes det unntak. Det er en selvfølge at ikke alle møter til hver time, ingen som reagerer på det.

Shitt! Her så møter alle hver dag (utenom1 personer kanskje) og vi følger med og står på og jobber.. Eller "jobber" er vell et bedre ord.

Lenke til kommentar
Du er syk :wow:

men hvorfor døgne i uke dagene? med mindre du hadde besøk av århundre's stærste porr stjerne da..

Jeg voknet hvertfall nå..er grise trøtt og har lekser jeg skulle ha gjort :(

Hadde jentebesøk BjaA og så skulle jeg ikke på jobb før 1600 :D

Lenke til kommentar
Nei, hadde ikke hjerte til å bli sint på han..det var jo jeg som hadde glemt å låse sykkelen vettu ;) Skal aldri glemme det igjen!

Jeg var btw. på slik "åpen skole" idag..Var å kikka på vidergående, på Skogmo. Elektro fag kikka jeg på da. På utsida så jeg bilen til Wabby også :D Men bjørn var ikke å finne... Men en ting skal jeg si, Vidergående ser MYE råere ut en u.skole!

På elektro greiene kunne folka høre på Oldschool rock mens de jobba...fet :)

Vidregående er fett ;)

Når du så bilen min så var jeg nok hjemme og sov... Lå i senga til 14.00 ca... hehe

Men nå er det tilbake til jobb igjen.

BjaA: Hvis du vet om noen som har en 2 roms leilighet, si ifra ! Vi skal flytte nå. Vekk fra Narkisene...

Lenke til kommentar

Mekka meg en liten testpost for unicode over i "Testposter".

Her kan dere da se hvilke tegn browser'en deres støtter.

ADVARSEL: Dette kan være noe prosseseringsintensivt for browseren deres, jeg tar IKKE ansvaret om maskinene deres kneler.

Unicode skrives da som

XXX;

, hvor XXXX er tallkoden.

Ellers har man jo seff de vanlige

&shortname;

tilgjengelige, hvor shortname er nettopp det.

Ikke be meg om teskjeier, jeg er ikke noe gatekjøkken.

Lenke til kommentar

Shitt! Her så møter alle hver dag (utenom1 personer kanskje) og vi følger med og står på og jobber.. Eller "jobber" er vell et bedre ord.

Jeg møter til hver time, men det er mange slappinger i klassen. I går var det nynorsk skrivedag, da var det er par borte, skulkskulk. Regner egentlig med at et par går dette året om igjen. En jeg gikk i førsteklasse sammen med går første i år også :lol:

Lenke til kommentar

Muah, muah. Datalinja på Steinerskolen er digg. Bare avslapping hele tida. Matte er så enkelt at jeg kan gjjøre oppgaver i fem minutter, og så sove resten av timen. Norsk må jeg høre på læreren prate, og kanskje skrive en en-sides stil nå og da. Kunst er helt OK, data er litt boring, men helt OK, gym er digg, engelsk er bare å sitte der og resten er også helt OK. Krever ikke så mye av deg lissom, og vi har nesten aldri lekser. :D Fnis.

Lenke til kommentar

En messenger samtale. Dimiles er Jens..

__

Jens || happy b-day applecakes!!! says:

Eg mista jomfrudommen i går!Woohoo!!

__

Someone is cutting puppet strings to my soul. says:

heh, grattis

__

høhø__

*copy&paste*

__

Hyggelig det Jens, men blir den respektive dama begeistra for at du sprer dette så veldig? Jaja, your choice, man. :mrgreen:

Endret av nvoetfiv
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...