Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Mens vi så kampen så fant meg og svogeren ut at vi skulle drikke litt. Anyways nå er eg litt brisen og foreldrene har åpnet en vin flaske og spiser dyr ost til. Ble kvalm av vin lukten. :sick:

Anyways var ganske så koselig her nå. Sender litt koselige stemning til thea. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter bare å knotter mens dama sliter på kjøkkenet hehe, lager meg en pizza og lasange for hun skal bort i helgen. Nå kom hun plutselig å sa at jeg skulle få slite litt når hun var færdig hmm hva hun nå mente med det tro :blush::hmm:

Lenke til kommentar

Anyways var ganske så koselig her nå. Sender litt koselige stemning til thea. :)

Takk, takk pus. Mamma har lagt seg nå, og jeg skal tidlig på jobb, så jeg ser henne ikke før søndag morgen. Lettelse. :)

Nå drikker jeg kakao :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle få være med på side 700. Derfor postet jeg dette :p

Anyways, jeg prøvde å ringe til en veninne nettopp. Må ha et kontonummer jeg skal betale noe greier til. Men kjipe ungen gadd ikke å ta telefonen, og når jeg prøvde å ringe opp igjen var den avslått... Men så er det godt mulig at hun har lagt seg og då (10. klasse overnattet på skolen i natt, og tror ikke det ble veldig masse søvn der)

Lenke til kommentar
Hva skal dere gjøre i helgen da? Vet ikke hva jeg skal finne på, trenger ideer

sluffy - Du kan få kontonummeret mitt isteden :p

Jeg skal enten på Rådhusplassen eller fest - tror det blir fest. Da skal jeg drikke og ikke komme hjem før seeent så kan mamma få angre på at hun ga meg husarrest i dag. :devil:

Lenke til kommentar

Natta folkens!

Vet det er drittidlig men jeg er drittrøtt og må tidlig opp imorra og rekke et tog til oslo :D Nordstrand here I come :thumbs: vedder for at mari og jeg med lite busserfaringer utenfor vestfold aldri kommer til å finne buss nummer 46 eller gå av på riktgi sted. jeje, får det vel til før eller senere. Drosje er alltids en nødløsning og :hmm:

Kos dere i helgen! :thumbup:

Natti natt :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...