ZkedaR Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Vel... Først fyller man 18... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kom på en ny til meg selv... Istedet for bruker så kan jeg jo ha Misbruker Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Du som har _litt_ "powah" får mase litt da vettu Lag en thread om det i 'Tilbakemeldinger om forum' og request den selv. Og være 18 er et godt utgangspunkt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kom på en ny til meg selv... Istedet for bruker så kan jeg jo ha Misbruker Sa du "ny"? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Bryr meg ikke nok til å gidde Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kan ihvertfall lage et krav om at det bare er ET ord, og ikke en mil lang setning! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kan ihvertfall lage et krav om at det bare er ET ord, og ikke en mil lang setning! Høyesterettsjustitiarius vil vel kanskje forskyve forumet litt? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Kan ihvertfall lage et krav om at det bare er ET ord, og ikke en mil lang setning! Høyesterettsjustitiarius vil vel kanskje forskyve forumet litt? Hvem vil ha en sånn "status" ? Legizomechanophobia er også ganske langt Endret 18. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kom på en ny til meg selv... Istedet for bruker så kan jeg jo ha Misbruker Sa du "ny"? Ok, det var mitt andre forslag da... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kan ihvertfall lage et krav om at det bare er ET ord, og ikke en mil lang setning! Høyesterettsjustitiarius vil vel kanskje forskyve forumet litt? Hvem vil ha en sånn "status" ? Legizomechanophobia er også ganske langt Jeg ville gjerne vært høyesterettsjustitiarius.. Men jeg tror det bare blir tull med sånne titler eller hva man kaller det. Men det kan bli kult da. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kom på en ny til meg selv... Istedet for bruker så kan jeg jo ha Misbruker Sa du "ny"? Ok, det var mitt andre forslag da... Misbruker er en ganske normal tittel på forum rundt omkring på nettet Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Var vel heller ment som ett nytt forslag... Med andre ord, nytt for meg og min bruker Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 25 characters er vanlig CT lengde. Nettopp snakket med ei uuutttrolig søt dame. Huff... Tror jeg kommer til å få en del samtaler med henne pga hun jobber som tlf-selger og hun kjeder ræva av seg Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Flørter du med telefonselgere? Ringte ei her idag, å så så sexy stemme Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 25 characters er vanlig CT lengde. Høyesterettsjustitiarius går akkurat! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Huff, alle vennene mine har starta som telefonselgere nå ass. Eller det føles sånn ut. Siden Mari, Aina, Sandra og Camilla har starta og Henriette og Tina har søkt på jobb. Det er sikkert flere som begynner etterhvert også... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Flørter du med telefonselgere? Ringte ei her idag, å så så sexy stemme Uh...du skulle bare vist hvilken stemme den dama har.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Æsj. Mamma kom hjem nå, så nå må jeg rydde før jeg kan dra ut. Hvor kjipt er ikke det? Partypooper. Veldig kipt. Så by the way at du hadde fått ordnet det jeg snakket med deg om tidligere Lenke til kommentar
Marti Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kom bare på Buljongterningpakkemesterassistent... Er det noe som mangler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg