Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvorfor hater du ham sånn?

Hmm... Glemte han å fortelle deg om den gangen jeg lå med faren din? :wee: Hihi, neste gang, shut your trap :p

Du, nå må du forstå en ting. Jeg har sittet å lest naturfag i 3 døgn, forstår ingenting (ikke spøker engang) på dette tidspunktet.

Hvorfor er du så sur på ham?

Lenke til kommentar

Det er prisen å betale for å ha kjæledyr som man må gå tur med.

Se f.eks. på katter, de kan gå fritt rundt.

Men slipper du løs en hund som ikke har tilstrekkelig trening, så hopper den rundt og bjeffer og styrer...

Lenke til kommentar
Arg har kjærlighetssorg, sitter bare og ser i veggen. :cry:

Hva galt nå? :(

Uffada. *klappe på* Kjærlighetssorg ødelegger all form for sosialt liv ;)

Mamma har kjøpt treningsball og vekter til meg nå. Skal ned å trene i stua, for er hjemme alene. Er det meg, eller kommer det til å se helt dumt ut når en jente ligger midt i stua oppå en ball og svetter som faen? :p

Lenke til kommentar
Mamma har kjøpt treningsball og vekter til meg nå. Skal ned å trene i stua, for er hjemme alene. Er det meg, eller kommer det til å se helt dumt ut når en jente ligger midt i stua oppå en ball og svetter som faen?  :p

Nops, bare sexy :wee:

Joooda...

Fan jeg gruer meg til morgendagen...Først på utestedet kl 1500 og så hvis været holder opp å grille hos CeLiCiUm rundt barnetv og så videre festing...

Tror jeg må legge bankkortet hjemme eller.no for jeg tror jeg kommer til å bruke no djevelsk med cash..

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...