Fragletrollet Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Men hvorfor hater du ham sånn? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Men hvorfor hater du ham sånn? Hmm... Glemte han å fortelle deg om den gangen jeg lå med faren din? Hihi, neste gang, shut your trap Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Men hvorfor hater du ham sånn? Hmm... Glemte han å fortelle deg om den gangen jeg lå med faren din? Hihi, neste gang, shut your trap Du, nå må du forstå en ting. Jeg har sittet å lest naturfag i 3 døgn, forstår ingenting (ikke spøker engang) på dette tidspunktet. Hvorfor er du så sur på ham? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Men hvorfor hater du ham sånn? Hmm... Glemte han å fortelle deg om den gangen jeg lå med faren din? Hihi, neste gang, shut your trap Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kan vi snakke om noe annet? Fint. B|real, the floor is yours. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kan vi snakke om noe annet? Fint. B|real, the floor is yours. *ta en liten dans* Jeg må vel snart rydde. Klarer ikke å finne mobil-laddern min Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har mange mobilladdere.. Vil du ha èn? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har også mange mobilladere. Men det ville da vært mye kosligere å snakke om været ute! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Sånn er været her: http://www.storm.no/vgnett/Vaer.aspx?utmx=...lsen&maplevel=5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har mange mobilladdere.. Vil du ha èn? Takk, men jeg vet den er her...er bare jeg som må lete Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Skulle gå med hunden. Etter 20 meter startet det å regne og blåse kraftig. Hendene mine ble kaldere enn alle mulige nullpunkter. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det er prisen å betale for å ha kjæledyr som man må gå tur med. Se f.eks. på katter, de kan gå fritt rundt. Men slipper du løs en hund som ikke har tilstrekkelig trening, så hopper den rundt og bjeffer og styrer... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Men slipper du løs en hund som ikke har tilstrekkelig trening, så hopper den rundt og bjeffer og styrer... Akkurat dét beskriver den bortskjemte bikkja vår i et nøtteskall. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Nå sniker admins i threaden..hva har dere gjort galt nå folks? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Arg har kjærlighetssorg, sitter bare og ser i veggen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Nå sniker admins i threaden..hva har dere gjort galt nå folks? Eller du som har gjort noe? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Arg har kjærlighetssorg, sitter bare og ser i veggen. Hva galt nå? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Arg har kjærlighetssorg, sitter bare og ser i veggen. Hva galt nå? Uffada. *klappe på* Kjærlighetssorg ødelegger all form for sosialt liv Mamma har kjøpt treningsball og vekter til meg nå. Skal ned å trene i stua, for er hjemme alene. Er det meg, eller kommer det til å se helt dumt ut når en jente ligger midt i stua oppå en ball og svetter som faen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Mamma har kjøpt treningsball og vekter til meg nå. Skal ned å trene i stua, for er hjemme alene. Er det meg, eller kommer det til å se helt dumt ut når en jente ligger midt i stua oppå en ball og svetter som faen? Nops, bare sexy Joooda... Fan jeg gruer meg til morgendagen...Først på utestedet kl 1500 og så hvis været holder opp å grille hos CeLiCiUm rundt barnetv og så videre festing... Tror jeg må legge bankkortet hjemme eller.no for jeg tror jeg kommer til å bruke no djevelsk med cash.. Endret 18. juni 2004 av B|Real Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Du må se Accidental Spy med Jackie Chan, der trener han med treningsball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg