sluffy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Xticy: Bare be henne om å holde godt kjeft. Eventuelt si noe forferdelig stygt tilbake, det er ikke serlig pent gjort og jenter tar ofte seg mer nær av slikt enn gutter gjør, men du blir sikkert kvitt problemet. Noe som er enda mer effektivt er hvis du får noen andre til å si det, da virker det sikkert mye mer inn på henne, du er jo tross alt eksen hennes. Men dette er jo litt kjipt gjort da... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ananas: Seff.. Takk. B|Real: Allerede putta det i sekken.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 allerede et par dager etter det var slutt, begynnte henne å overse meg, og henge sammen med en person hun vet liker henne. hun var bare sammen med han. Taktikk nr2 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Oioioioi! Du må kose deg masse, da Har nok reist når du kommer hjem jeg, da. I en helt måned uten hw.no. Hvor skal du??? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Oioioioi! Du må kose deg masse, da Har nok reist når du kommer hjem jeg, da. I en helt måned uten hw.no. Hvor skal du??? Egypt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Oioioioi! Du må kose deg masse, da Har nok reist når du kommer hjem jeg, da. I en helt måned uten hw.no. Hvor skal du??? Egypt. God tur du også da.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Dritkult AnAnAs Gidder ikke quote mer.. Har dere noe slags leilighet eller noe siden du blir så lenge? Eller bare familie der? God tur da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Dritkult AnAnAs Gidder ikke quote mer.. Har dere noe slags leilighet eller noe siden du blir så lenge? Eller bare familie der? God tur da Skal bo 1 uke hos farmoren min, og de resterende 3 ukene rundt om i hoteller i Egypt. Jeg gruer meg mest til første uken, for onkelen min skal også være der - og det er han jeg har anmeldt for voldtekt, som jeg tror jeg har nevnt tidligere i tråden. Derfor er det litt forventninger + litt at jeg gruer meg. Men det går nok bra Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 @Xticy be henne reise til helvette med slike kommentarer. Det sårer for mye. Thea, det skal nok gå så bra så Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Thea, det skal nok gå så bra så Alt går bra for snille piker. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Stakars Thea! Drittonkel ass Har ikkelest denne tråden så veldig lenge men hvis det er greit om jeg spør: Har han voldtatt deg, og når? Synes skikkelig synd på deg hvis han har det ass!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Når ble du snill pike? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Pføy nå er det 6 dager til jeg reiser til Bø i telemark for å jobbe i sommarland i 2 månder.. Og jeg har ikke nett der oppe Er ganske sikker på at jeg kommer til å få abstinenser... God Tur til alle som skal ut å fare! NP: Slipknot - Before I Forget.mp3 Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Når ble du snill pike? Siden NÅ. Anette: Ja, han har det. Gjentatte ganger opp igjennom årene, men det er over nå - har ikke sett han/snakket med han på et år. Men han skal få svi leeenge for det han har gjort, selv om ingen i familien min tror meg. Btw så har jeg tenkt til å sende postkort til 24 personer - er ikke jeg sniiiill dere? Endret 18. juni 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jaja, fikk 5 på naturfagseksamen. Får jeg applaus? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jaja, fikk 5 på naturfagseksamen. Får jeg applaus? Ohhh.. Ble lei meg da jeg hørte du kom opp. Men Simen kom også opp, så da var det verdt det. Han fikk 3. Driti ut og tråkka på Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Send et til meg da. Bah, jeg skal på hytten i Danmark, skal være der i 4uker uten internett... Hvordan skal det gå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Alt går bra for snille piker. Men slemme jenter kommer lengere Jaja, fikk 5 på naturfagseksamen. Får jeg applaus? Congrats! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Alt går bra for snille piker. Men slemme jenter kommer lengere Hmm.... Nicket mitt hinter til det ja... "Good girls finish last! I'm NOT a good girl " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg