kaiern Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Takk, laster de ned nå. Fy fy Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 La oss leve i god tro om at han har kjøpt filmen, før han lastet den ned. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 La oss leve i god tro om at han har kjøpt filmen, før han lastet den ned. Jupp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 La oss leve i god tro om at han har kjøpt filmen, før han lastet den ned. Er som å si at jeg aldri har wanket..hihi Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Noen som vet om noen litt mer "seriøse" filmer? Av typen The Crow osv... Og for at tråden ikke skal bli helt Anti-SO: I dag spiste vi frokost med klassen, egentlig veldig hyggelig. Så fikk vi vite at læreren våres venter ett eller to år med å pensjonere seg, fordi hun synes vi er en så grei klasse. Ellers fikk jeg karakterene mine, hadde 4.125 i snitt. Noe jeg egentlig er fornøyd med, men jeg vil klage på engelskkarakten min som var på 3. Etter skolen tok jeg og en kamerat turen til byn, og stakk innom Hagstrøm musikk, så spilte vi bass en god stund der. Så gikk vi å kjøpte fôr på BigBite, så tok vi bussen hjem igjen... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 fikk vitnemålet i dag. Har 4,58 i snitt. Runner di det av til 4,6 da? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 noen skulle ha vært skutt, drept og bannet bare for å være totalt idiot *komme oppgitt fra musikk-kategorien* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg skal ikke på fjortisstedet på lørdag, da. Kjæresten min sier at jeg er 16 nå og heller burde være med han på ordentlig fest. Jeg som har lagd t-skjorte og alt. Den ble så tøff. På min står det "Vi er ikke lesbiske" og på venninnen min sin står det "Vi bare liker å rote med hverandre". Hihi Nå får jeg ikke brukt den da Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Du får dra hun med deg på "voksenfesten", så lage litt fjortissteming der Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ingen andre enn deg kan bestemme hvor du skal dra, Thea. Vil du noe annet enn kjæresten din så kan ikke han bestemme hva du skal. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg skal ikke på fjortisstedet på lørdag, da. Kjæresten min sier at jeg er 16 nå og heller burde være med han på ordentlig fest. Jeg som har lagd t-skjorte og alt. Den ble så tøff. På min står det "Vi er ikke lesbiske" og på venninnen min sin står det "Vi bare liker å rote med hverandre". Hihi Nå får jeg ikke brukt den da Hvordan lager du slike T-skjorter? Skulle ha hatt noen t-skjortere som var bare mine Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ingen andre enn deg kan bestemme hvor du skal dra, Thea. Vil du noe annet enn kjæresten din så kan ikke han bestemme hva du skal. Jammen, jammen. Du har helt rett Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Da reiser jeg min vei et par-ti dager.. Tur i bryllup i helga, så tur til Italien og besøke min søster på mandag.. Det blir 10 dager uten maskin det, ellerno.. Byebe.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Oioioioi! Du må kose deg masse, da Har nok reist når du kommer hjem jeg, da. I en helt måned uten hw.no. Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 noen som har tips om hvordan jeg kan si på en snill måte at eks-kjæresten min skal holde seg unna? etter det ble slutt mellom oss har hun nemmelig prøvd å sette meg i et dårlig lys, generel plaging som "faen som du ser ut på håret"," du klarer ikke gjøre noe riktig du?" dette er irriterende når du er på fest og skal hygge deg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Da reiser jeg min vei et par-ti dager.. Tur i bryllup i helga, så tur til Italien og besøke min søster på mandag.. Det blir 10 dager uten maskin det, ellerno.. Byebe.. Enjoy Marvil Ps, ta med cam da og ikke gjør som enkelte andre her og bare glemmer cam når de skal på tur. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 noen som har tips om hvordan jeg kan si på en snill måte at eks-kjæresten min skal holde seg unna? etter det ble slutt mellom oss har hun nemmelig prøvd å sette meg i et dårlig lys, generel plaging som "faen som du ser ut på håret"," du klarer ikke gjøre noe riktig du?" dette er irriterende når du er på fest og skal hygge deg. Hun liker deg jo fortsatt, vet du. Sånn er jeg også mot ekser jeg fortsatt liker. Saad, but true. Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 noen som har tips om hvordan jeg kan si på en snill måte at eks-kjæresten min skal holde seg unna? etter det ble slutt mellom oss har hun nemmelig prøvd å sette meg i et dårlig lys, generel plaging som "faen som du ser ut på håret"," du klarer ikke gjøre noe riktig du?" dette er irriterende når du er på fest og skal hygge deg. Hun liker deg jo fortsatt, vet du. Sånn er jeg også mot ekser jeg fortsatt liker. Saad, but true. tror ikke det. allerede et par dager etter det var slutt, begynnte henne å overse meg, og henge sammen med en person hun vet liker henne. hun var bare sammen med han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg