Aggex Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Vet ikkje hvorfor, men låser nesten aldri sykkelen min. Liker å leve på grensen : Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Veldig bra tegning HalTan. Har drevet en del tegning selv i det siste anngående barnehagen. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 ja... VELDIG myk og uspisset blyant. men uansett, way to go bjaa! Noengang vurdert sånnt sinne-kurs? hehe ville vært pissed på bestefar jeg Hva skal du med damer da Halvdan? Du kan jo bare tegne litt så kan du forme dem hvordan du vil og skrive ned hvordan de vil de skal være osvosv.. /me skulle ønske han var halvdan.. () Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) takk Breial! Selv føler jeg at jeg er noe hevet over barnehagenivået tehe... CFD, vel... er litt vanskelig å tenke seg en personlighet til damene :/ og når jeg tegner damer tar jeg inspirasjonen fra et sted right? Endret 11. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Var da jeg ikke det jeg sa...dine ord Men jeg er da ganske godt over barnehagestadiet vil jeg si, dog jeg er ikke akkurat så veldig flink å tegne at det gjør noe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 /me vil se, NÅÅ! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Umulig. Har ikke scanner og heller ikke tegninge som jeg har laget her hjemme uansett Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 DCC de fra barnehagen i morgen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Er ikke no pc i den barnehagen. Tror ikke de har scanner der heller Sorry Men du kan få en paint-ting heller som jeg nettopp laget: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Skal det forestille Adawen? Paint er tøft..SuperMario Paint er tøffere! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 KUNST! Sann kunst! *rørt til tårer* Lenke til kommentar
t0r Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 OMG! ****** ta damer, nå må jeg dusje idag også! Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Svele jeg er sjuk i dag, 40.5 feber og spyr som en unge. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jaja.. da var jeg på vei til Let's buzz for å få tatovert underarmene mine, atter en gang. Kult! Hvordan tatovering skal det bli? Husk å få tatt noen bilder da! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Nice done haltan.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Bjaa, hvilken skole/linje vurderer du å begynne på? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Svele jeg er sjuk i dag, 40.5 feber og spyr som en unge. Merklig! Du har samme temperatur som min prosessor, og den spyr ikke..Den spyr bare ut ytelse, ytelse og ytelse Men snart skal den byttes ut..ca. 1 time til 1GHz mer Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg var btw. på slik "åpen skole" idag..Var å kikka på vidergående, på Skogmo. Elektro fag kikka jeg på da. På utsida så jeg bilen til Wabby også Men bjørn var ikke å finne... Men en ting skal jeg si, Vidergående ser MYE råere ut en u.skole! På elektro greiene kunne folka høre på Oldschool rock mens de jobba...fet Ja, du har rett, vidregående er mye mer digg enn ungdomskolen. Mer motiverte lærere, de kan virkelig noe i fagene sine (de fleste iallefall). Mer ansvar også, slutt på masing, lærerene sier ifra en gang om at nå skal ditt og datt leveres, etter det gir de ******. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Vidergående minner meg litt om høyskolen. Jeg var å besøkte høyskolen på Notodden i en uke da jeg var utplassert der hos bestefaren min. Virkelig fett! Var å så på en liten skole jeg dog, men kult alikevell... Noen som vet hvordan Allmenn er? Lenke til kommentar
t0r Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Altså, lærer er ikke heeeeelt motiverte. Ikke på min skole iaff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg