HolgerL Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Linja mi er oppgradert fra 704/128 -> 1024/256. På ITavisens speedometer får jeg ALLTID høyere hastighet enn det jeg egentlig har (~1050). Jeg har alltid regnet med at den reelle topphastigheten alltid vil være litt lavere enn den man abbonerer på. Er det vanlig at ITavisen måler høyere? Endret 18. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Linja mi er oppgradert fra 704/128 -> 1024/256. På ITavisens speedometer får jeg ALLTID høyere hastighet enn det jeg egentlig har (~1050). Jeg har alltid regnet med at den reelle topphastigheten alltid vil være litt lavere enn den man abbonerer på. Er det vanlig at ITavisen måler høyere? Vell, egentlig ikke. Har 2mbiten fra dem selv og måler veldig varierende resultater hver gang. Hvor mye du måler kommer mest ann på linjeavstanden din til sentralen. Det er ihvertfall det jeg har erfart. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 #1 Og om noen har 5.3 i snitt, men har fått dårligere karakter enn de fortjente i et fag, så betyr ikke det at de ikke har lov til å være misfornøyde med det selv om de har gode karakterer i andre forum.. Men trenger de å grine om det offentlig? Tenk litt på det inntrykket du gir, da. "Pokker, jeg vant, men jeg slo ikke verdensrekorden!!! Livet mitt er verdiløst." #2 Tror ikke folk hadde reagert om en med 3.1 i snitt hadde klaga her over en 2'er i religion (noe som egentlig er samma sak).. Synes generellt klaging over karakterer (på offentlige fora) blir utrolig teit, og ja, det utgjør en forskjell om de èr lave, eller faktisk er i toppsjiktet. #1: Tja, det florer jo av andre slike tråder her, ikke mange som reagerer når noen sier "damn, fikk ikke 4 i religion", men når en sier at han var misfornøyd med 5.18 i snitt fordi han mente han hadde fortjent 6 i engelsk, noe som dro ned snittet hans, så syns jeg det er greit.. Klart at 5 er bra, men man skal ha betalt for den jobben man gjør. Punktum! Dessuten, utifra det han sa, så tolka ikke jeg (og mange andre tror jeg) at han mente livet hans var verdiløst. Vet det var satt på spissen, men det blir egentlig usaklig i en slik diskusjon da det ikke stemmer i det hele tatt. Han sa han var misfornøyd og fikk lavere karakter enn det han mente han fortjente, noe jeg syns har har full rett til, slik som alle andre som klager over at de ikke fikk 3 eller 4 eller 5. #2: Det med klaging er på offentlige forum er forsåvidt greit, men det er ikke noe jeg irriterer meg over. Syns det er greit å diskutere karakterer nå siden de fleste er ferdige på skolen osv. Kanskje mer saklig det enn å snakke om andre mindre usaklige ting.. Syns ikke det bør utgjøre noen forskjell om noen klager over karakterer som er høye eller lave. Diskutering er diskutering, noen har bedre evner til å oppnå ting, men det betyr ikke at dem ikke skal ha lov til å være misfornøyde med resultatene dem oppnår..? De setter HELT andre krav til seg selv, og har kanskje tenkt seg på studier der man trenger et høyt snitt for å komme inn, og om man da får lavere karakterer enn det man har fortjent, noe som gjør at man ikke kommer inn på den linja man drømmer om, ja så har man da vitterlig lov til å være misfornøyd, og ta del i karakterdiskusjonen som allerede foregår blandt foramedlemmene.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) END OF DISCUSSION. Endret 18. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Linja mi er oppgradert fra 704/128 -> 1024/256. Hmm...Telenor? Jeg venter enda på min oppgradering.. Tar seg god tid dem i telenor... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 ahpadt - Er det telenor du har ja? Kommer denne oppgraderingen til alle etterhvert? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Gratis MP3 http://www.markholloway.com/reason/prodigy_girls.mp3 Prodigy - Girls Enjoy Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) ahpadt - Er det telenor du har ja? Kommer denne oppgraderingen til alle etterhvert? Yup. Telenor har jo lovt hele landet at de skal oppgradere alle sine linjer, så da burde jo holde hva de lover. Fikk min linje oppgradert for 3-4 uker siden. *Høre på Prodigy - Girls* Endret 18. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Crack Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Gratis MP3 http://www.markholloway.com/reason/prodigy_girls.mp3 Prodigy - Girls Enjoy Sorry. Men den sangen ga ikke mye glede. Tror det er på tide for Prodigy og gi seg.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Nei, det er faktisk ikke sammenlignbart på noen måte i det hele tatt. Å miste er klokka si har lite med karakterer å gjøre, og jeg tror du skjønner det veeeldig godt. Personlig ser jeg liten grunn til å hele tiden sammenligne sitt snitt med andre, og at verden går under av at man ikke får Høyest Karakterer I Klassen til enhver tid. Ting går opp og ned, slik er det. Fikk du 5 i snitt, så har du høyst sannsynelig fortjent 5 i snitt (og da har du gjort deg fortjent til sinnsykt gode karakterer). Aksepter at du fikk gode karakterer, slutt å grine, sett deg tilbake og vær fornøyd med at du har toppkarakterer. Og det er kanskje karakterer som er litt "spesiellt" å klage over (på offentlig nettforum), da det sikkert er en del her som hadde drept for et 4'er-snitt, ikke spesiellt hyggelig å få sleng i fleisen at noen "bare fikk 5.18", det er litt småarrogant måte å proklamere seg selv på, spør du meg. Forresten, karakterer er ikke alt (for pokker), din suksess på skolen (skolens mål er å utvikle deg, modne deg, og å gi deg den kunnskapen du trenger videre her i livet, ikke å måle deg) kan ikke måles i tall. tror dette i korte trekk oppsummerer min mening om saken ja. Dere whiner noe sykt om _meget_ gode karrakterer som dere burde være stolt av og ikke klage på. Men END OF DISCUSSION Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Gratis MP3 http://www.markholloway.com/reason/prodigy_girls.mp3 Prodigy - Girls Enjoy Huff...var ikke akkurat noe å glede seg over.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ikke for å fortsette diskusjonen men jeg hadde faktisk vært fornøyd om jeg klarer å fullføre ett skoleår snart... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Nei, nå tordner det. så du er sånne..."afk: tornado" person? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hater tordenvær, også blir bikkja så redd... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det er litt forskjell på tornado og torden Ville nok gjort litt mer enn å skru av pcen om det kom en tornado Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Hadde det kommet en tornado tror jeg jeg hadde flydd ned i kjelleren... Etterpå hadde jeg lurt hvorfor det var en tornado i Hedmark... LEIF!!!!!!!!!!!!!!! Endret 18. juni 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Leif must die... Seriøst, hvorfor skal jeg alltid skrive feil? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Leif must die... Seriøst, hvorfor skal jeg alltid skrive feil? Kanskje du har en som heter Leif i familien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg