Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Hehe må bare elske å vinne en diskusjon da. Og mange har en tendens til å bli for sur når de taper. Jeg bruker å si til folk at jeg er er en tidvis dårlig taper, men en enda værre vinner. Det går rett til toppen på meg. Men seff på en humoristisk måte.

 

man må seff være forsiktig å gi "konstruktiv" kritikk til folk man ikke kjenner. Det bli alt for fort stygt. Har havnet et par ganger for mye i en klemme der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe sant nok, men ja det er alt for mange av dem som gjør det. Har faktisk sett med mine egne øyne at noen har begynt å grine av noe noen sa til dem over IRC, sjukt men sant. Damer er rare dyr om ikke annet ;)

Jau, de er det, men man kan ikke være sure på de fordet ;)

 

Oh...Naruto 88 er ute. Sweet. Se om jeg får den ferdig til i kveld.

Lenke til kommentar

Marksommer var nermest komedie, teit opplegg. Kommer ikke til å være redd for mark når jeg tar meg en tur ut ihvertfall :p

 

 

Hmm Er ikke Naruto han derre gulhårede fyren som går i orange drakt og er så svær i kjeften hele tiden? Klarer ikke følge med på sånnt japansk turbosnakking og eventuelt engelsk teksting, kunne fått alle episodene av en kar, men valgte PowerPuff Girls the movie isteden :p (Kødder)

 

Hvor mange episoder er det nå og hvor stor sånn ca er hver episode?

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Marksommer var nermest komedie, teit opplegg. Kommer ikke til å være redd for mark når jeg tar meg en tur ut ihvertfall :p

 

 

Hmm Er ikke Naruto han derre gulhårede fyren som går i orange drakt og er så svær i kjeften hele tiden? Klarer ikke følge med på sånnt japansk turbosnakking og eventuelt engelsk teksting, kunne fått alle episodene av en kar, men valgte PowerPuff Girls the movie isteden :p (Kødder)

 

Hvor mange episoder er det nå og hvor stor sånn ca er hver episode?

Hehe, jau, han er vel litt stor i kjeften :wee:

 

Det er sluppet 88 episoder og hver episode er vel på en 20-30 min elns.

Tok en kompis av meg 2-3 dager å se hele greia sammenhengende med litt søvn :lol:

Lenke til kommentar

Fucken crap! Jeg er redd nå1 Jeghar vært på avslutening til skolen nå på en klubb. ATyih og gerier, men nok om det. Når vi var der inne så dansket vi i vei og hadde det artig og kos osvosovsov, men så gikk vi litt sånn vekk fra danskegulvet osvosv, og gett hva vi bletilbidt da? Kokain :OOOO Og gjett hvem som kla,rte å gjøre vedkomemnde skitforbanna ved å si "hei du, kan vi (jeg og noen kompiser sto og snakka sammne) få sjnakke litt privat?" Joda, fyren ble dritforbanna! >_< Kommer jeg tli å overleve morgendagen? vov får es, vi får se!

Lenke til kommentar
Fucken crap! Jeg er redd nå1 Jeghar vært på avslutening til skolen nå på en klubb. ATyih og gerier, men nok om det. Når vi var der inne så dansket vi i vei og hadde det artig og kos osvosovsov, men så gikk vi litt sånn vekk fra danskegulvet osvosv, og gett hva vi bletilbidt da? Kokain :OOOO Og gjett hvem som kla,rte å gjøre vedkomemnde skitforbanna ved å si "hei du, kan vi (jeg og noen kompiser sto og snakka sammne) få sjnakke litt privat?" Joda, fyren ble dritforbanna! >_< Kommer jeg tli å overleve morgendagen? vov får es, vi får se!

Noen som kan oppsummere dette til norsk for meg? ;)

Lenke til kommentar
Fucken crap! Jeg  er redd nå1 Jeghar vært på avslutening til skolen nå på en klubb. ATyih og gerier, men nok om det. Når vi var der inne så dansket vi i vei og hadde det artig og kos osvosovsov, men så gikk vi litt sånn vekk fra danskegulvet osvosv, og gett hva vi bletilbidt da? Kokain :OOOO Og gjett hvem som kla,rte å gjøre vedkomemnde skitforbanna ved å si "hei du, kan vi (jeg og noen kompiser sto og snakka sammne) få sjnakke litt privat?" Joda, fyren ble dritforbanna! >_< Kommer jeg tli å overleve morgendagen? vov får es, vi får se!

Noen som kan oppsummere dette til norsk for meg? ;)

Offtopic: Hvor får du de stygge bildene dine fra!?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Neida, jeg bare kødder. ;)

 

Men.... Jeg klikka på linken til hjemmesida de, det burde kanskje du også gjøre. Eller er det du som har skrevet det?

Lenke til kommentar
Hvor får du de stygge bildene dine fra!?

 

Men.... Jeg klikka på linken til hjemmesida de, det burde kanskje du også gjøre. Eller er det du som har skrevet det?

Å det skulle du ha likt å vite :wee:

deviantart.com er vel hovedkilden.

 

Og ja det er jeg som har skrevet det.

Lenke til kommentar

Må få tak i noe av anime seriene... Skal være en rimelig bra (Høvelig ny tror jeg) serie med noen små puslete roboter som blir kraftigere etterhvert og møter tankser som blir en solid utfordring for dem tror det var i en tidlig episode.(Egerntlig noe likt Pokemon sett i sammenligning, bare ikke så leketøy aktig. Om å få kraftigere roboter med mange angrep og sloss mot enorme fiender) Tror den vant en haug med priser for best tegnet og alt mulig. mener det var 3D :hmm:

 

 

HeavenHell - Best å holde seg unna sånne folk tror jeg, vet aldri hva de finner på.

 

 

B|Real - Kult, Takk for linken :thumbup:

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...