Anette_ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Anette: Nope, det er nok ikke det. Selv om de fleste oppgavene nå er ferdig rettet og karaktersatt, så skal ingen karakterer frigis før andre -- og det skjer den 23. juni. Klokkeslett vet jeg ikke helt ok, får vi de i posten eller noe da?? Natta folkens, skole imorra Og ferie!!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Røyksignaler! Posten tipper jeg ja.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Anette: nope... kommer oppslag på skolen :--) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 er det bare eg som har sett litt lite til darkness? :what: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 er det bare eg som har sett litt lite til darkness? :what: Hun tapte en liten diskusjon og tok seg en pause. Er ganske forståelig at man gjør slikt når man får litt personlig konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Was? Link til tapt diskusjon, om det var sant. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 er det bare eg som har sett litt lite til darkness? :what: Hun tapte en liten diskusjon og tok seg en pause. Er ganske forståelig at man gjør slikt når man får litt personlig konstruktiv kritikk. hmm.. Hva da? Eller er det NOT MY BUSINESS? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Dama masa i et sett, og tålte ikke litt konstruktiv kritikk osv. så da stakk hun. Noen kjerringer bare whiner i et sett osv. og da kan de like godt gå. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Var snakk om den tråden om gutter bl.a .. Det forgikk på IRC, på #hw.no .. Har dessverre ikke logg jeg atm .. Kan få taki etterhvert om du vil..hun skrev kort i So3 at hun ikke gadd mer heller.. På en stund Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 er det bare eg som har sett litt lite til darkness? :what: Hun tapte en liten diskusjon og tok seg en pause.Er ganske forståelig at man gjør slikt når man får litt personlig konstruktiv kritikk. hmm.. Hva da? Eller er det NOT MY BUSINESS? Skal ikke si no mere Den damen jeg satt og pratet med tidligere...ble et lite inferno.. Hun kuttet seg selv og greier..i allefall det hun skreiv.. Folk er fan meg bra syke... Men men...jeg har det bra og skal ikke klage Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Heh, nå ble jeg nysgjerrig. Hva gikk denne diskusjonen ut på? EDIT: Posten min rettes mot bjaa. Endret 17. juni 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Les posten hans en gang til så ser du det Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Marksommer klokka 00.45 på Norsk TV3, er den no bra? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Marksommer klokka 00.45 på Norsk TV3, er den no bra? Har aldri sett den så jeg kan ikke uttale meg om det. Beklager. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) KUTTET HUN SEG OPP? Altså darkness, eller var det en annen du pratet om b|real? Og hvorfor er jeg aldri tilstede når slikt skjer? Jeg vil se logg Endret 17. juni 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hva holder du på med nå då? Modererer Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Ikke darkness, nei. Og hele darkness-greia er ikke noe mer spennende enn at visse mennesker ble en smule lei av en viss persons surmuling, og surmulte tilbake (i utgangspunktet konstruktiv kritikk, though). Da brøt fem-botten løs, og til slutt innså darkness-unit v.1 at diskusjonen var tapt og valgte å trekke seg tilbake på et sinnsykt barnslig vis (ignorere alt alle sier og stikke av, uten å innrømme "nederlag"). Så, basically: bitching her, bitching der. (mao fra alle) (forskjellen er naturligvis at hun tok feil, og jeg/vi hadde rett) Endret 17. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 KUTTET HUN SEG OPP? Altså darkness, eller var det en annen du pratet om b|real?Og hvorfor er jeg aldri tilstede når slikt skjer? Jeg vil se logg Nei nei nei..snakke om noe helt annet Thea. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 KUTTET HUN SEG OPP? Altså darkness, eller var det en annen du pratet om b|real?Og hvorfor er jeg aldri tilstede når slikt skjer? Jeg vil se logg Nei nei nei..snakke om noe helt annet Thea. Åh, flott. Pulsen har gått ned nå. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Uff deviantart er treegt nå Kansje man skal legge seg da? klokka er tross alt to... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg