Hoax Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Er det sengetid nå tro? Hamsteren har stått opp og løper beina av seg i det nye løpehjulet sitt, så da tyder det vel på at det er natt eller noe Har ihvertfall en happy hamster, må spille Hampton the hamphster dance for den Det er jo så lyst ute at det er ikke forskjell på natt og dag, bare litt mere skyer på natten. Rart at det sendes så mye bra på natten på TV... Jepp det er natt, jeg har begynnt å "babble" God natta da Ladies and Gents Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Yup god natt. Legger meg selv og håper alt går fint imorgen. :S Lenke til kommentar
Togo Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Aj, dette har vært en produktiv aften. Har faktisk ikke gjort _NOE_ som helst annet enn å spille battlefield vietnam. Kos det Nå må jeg legge meg ettersom jeg skal på vorspiel kl 1530 i morra... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 God morgen! I dag skal jeg ut på tur meg klassen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Yup.... Det er fint vær i bergen! Får håpe den holder seg lenge. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Goood morgen *Gjeeesp* Hva skal jeg finne på i dag da tro? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Irriterende å se alle de som er ferdige med skolen og skal på fest, mens jeg må pugge naturfag... jaja, på fredag er jo jeg også ferdig med eksamen, fri på mandag, rydde på tirsdag og utdelt karakterer på onsdag. Kommer til å bli helvetes party i helgen, kan ikke nekte for det. Skal på kolokvie om en time. Hvorfor måtte de plukke ut meg av 150 elever? Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 eg er svolten. få mat! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Goood morgen *Gjeeesp* Hva skal jeg finne på i dag da tro? *Gjesp ja* Hm, hva kan man finne på, *tenke* Må først bli i litt bedre form, av en merklig grunn har jeg blitt fylle syk Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 heldig dere som kunne gå på flaska i går, ble bare en øl på meg i sola, jobb igjen i dag og i morgen.. men så er det SOMMERFERIE sitter her dritt trøtt og drikker battery, og han mannen som lå i tunnelen i oslo gjorde at jeg kom forsent på jobb i dag, greit at jeg fikk taxi da Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 og han mannen som lå i tunnelen i oslo gjorde at jeg kom forsent på jobb i dag, greit at jeg fikk taxi da Vilken idiot legger seg i en tunnel? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Hvordan står det til med dere profesjonelle dagdrivere? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Holder på å downloade siste Windows XP SP2 i 37kb/s dritkult, holder på å kose meg glugg ihjel *sovne* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) EDIT: Blærgh, leste feil. Anyhoo, har fri resten av dagen! Endret 17. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 skal ikke på skolen før 19.00 i kveld (avsluttning) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Xp sp2 er vel bare til engelsk, har bare norsk på mine 2 xp maskiner.. hellers skulle jeg gjerne prøvd selv.. digg vær ute så ser frem til lunch ute i sola Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Har du norsk XP ...? Med vilje? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 XP SP2 fins bare på Tysk og Engelsk til nå. Laster ned for å integrere dette i min rene Win XP med SP1. Nå skal jeg ut på verandaen å ta meg en Cola og lese Tommy & Tigeren Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Har du norsk XP ...? Med vilje? Har nok det ja, blitt så vant til det, kjører det rundt her på alle maskinene på jobben. Blitt en vane. SÅÅ herlig det var å sitte ute å ta seg litt mat og en røyk nå Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Satan, jeg rådigger det nye airsoft-våpenet mitt. Lite og sjarmerende, ikke så mye materiale å fordele "rekylen" på, så det rister godt i hånden når man skyter fullauto. 1100kr, pent brukt, med batteri og hele sulamitten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg