Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skvatt jeg! Babethreaden er stengt! :ohmy: Heldigvis var det kommet en ny...

 

Men da la jeg meg, skal ha kjøretime i morgen.

Ja, helt klart. NAKEN kan dere bare glemme! FYSJ!

Skal vi lage en spesialordning slik at AnAnAs kan få lov til å stille naken?

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Nå skvatt jeg! Babethreaden er stengt! :ohmy: Heldigvis var det kommet en ny...

 

Men da la jeg meg, skal ha kjøretime i morgen.

Ja, helt klart. NAKEN kan dere bare glemme! FYSJ!

Skal vi lage en spesialordning slik at AnAnAs kan få lov til å stille naken?

god ide det ja

Lenke til kommentar
Nå er det vell greia sånn at det ikke alltid det er om å bli mest drita også da. Og fruktpunsj er vell kanskje litt spesiellt å bli drita på...

Tja, har sett folk som spiser/drikker seg drita på spritgele.. :)

\o/

 

Folk er rare! :wow:

Sprit gele er direkte farlig. Lagde det EN gang og da brukte jeg 1 liter 60% og 2-3 pakker jordbær gele (HELT feil oppskrift), hadde det hele i en 1,5L brusflaske og rista som en tulling til alt var oppløst stappa det i kjøleren og det ble stivt etterhvert.

 

Så bar det avgårde til vorspiel med litt øl en dæsj sprit og masse drink mikse greier og bøtta nedpå, så kom jeg på geleen (uheldigvis) og den smakte ikke no særlig for å si det mildt, en isbit størrelses geleklump fallt i glasset da jeg skulle forsyne meg, men fikk det ikke helt med meg før jeg tok en god slurk av drinken hehe, tygget den ettpar ganger og svelget aah så genialt, kalde spritbiter :D

 

Så tok jeg endel mindre biter i drinken (fri for isbiter) og drakk like mye som jeg vanligvis tåler, men hadde jo ikke regnet med ca 0,5-0,7 liter med 60% sprit i geleen, har aldri vært så full, dårlig og elendig i 4 dager etterpå. Det var som om alt begynnte å virke sånn PANG plutselig, mere husker jeg ikke.

 

Våknet på badegulvet hos foreldrene mine, ingen vet hvordan jeg kom meg dit hehe :roll:

 

Aldri mere :ermm:

 

 

Edit: I frukt punsj og sånnt tror jeg det er best å bruke lys rom, Bacardi f.eks :wee:

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Natta. I morgen skal eksen min komme til meg og kjæresten min er ikke blid. Jeg synes det bare er gøy, for eksen min og jeg er bestevenner nå og jeg kunne aldri tenkt meg å gjøre noe "sånn" med han. Det er gøy når gutter blir sjalu og skal leke mandige. RAWR! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...