ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Det er skummelt det her... SnowDOG_: På tide å grave frem igjen bildet av rova di Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Nope, ikke naken. Må legge meg - skal opp tidlig i morra! Ikke jeg heller skal ta bilde av meg naken, så dum er jeg ikke. God natt. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Naken kan dere glemme, men litt mindre kær en til vanlig skal blir Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Naken kan dere glemme, men litt mindre kær en til vanlig skal blir Ja, helt klart. NAKEN kan dere bare glemme! FYSJ! ...faen Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Skuffa nå eller? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Nå skvatt jeg! Babethreaden er stengt! Heldigvis var det kommet en ny... Men da la jeg meg, skal ha kjøretime i morgen. Ja, helt klart. NAKEN kan dere bare glemme! FYSJ! Skal vi lage en spesialordning slik at AnAnAs kan få lov til å stille naken? Endret 16. juni 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Skuffa nå eller? Du slutter aldri med å skuffe. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 No' gatta tor erik o/ Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Skuffa nå eller? Du slutter aldri med å skuffe. Hehe, tror jeg må endre litt på min væremåte isåfall EDIT: Den grandissen rocker tarmene mine... Auuh! Endret 16. juni 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Nå skvatt jeg! Babethreaden er stengt! Heldigvis var det kommet en ny... Men da la jeg meg, skal ha kjøretime i morgen. Ja, helt klart. NAKEN kan dere bare glemme! FYSJ! Skal vi lage en spesialordning slik at AnAnAs kan få lov til å stille naken? god ide det ja Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Skal vi lage en spesialordning slik at AnAnAs kan få lov til å stille naken? Helt klart Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Jasså, SnowDOG- stylah eller? Anyways idag må eg legge meg tidlig. Skal rive ned ferdig noen vegger. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 God morgens folkens.. Full fest hos meg idag vist Jau, ble litt mange øl... Skal se om jeg kan få lagt ut et bilde av meg rimlig full på recent pic post...bla bla bla Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Ok, den var litt slem... Men du var jo den første (såvidt jeg vet) til å vise sine smekre skinker her på forumet... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Nå er det vell greia sånn at det ikke alltid det er om å bli mest drita også da. Og fruktpunsj er vell kanskje litt spesiellt å bli drita på... Tja, har sett folk som spiser/drikker seg drita på spritgele.. \o/ Folk er rare! Sprit gele er direkte farlig. Lagde det EN gang og da brukte jeg 1 liter 60% og 2-3 pakker jordbær gele (HELT feil oppskrift), hadde det hele i en 1,5L brusflaske og rista som en tulling til alt var oppløst stappa det i kjøleren og det ble stivt etterhvert. Så bar det avgårde til vorspiel med litt øl en dæsj sprit og masse drink mikse greier og bøtta nedpå, så kom jeg på geleen (uheldigvis) og den smakte ikke no særlig for å si det mildt, en isbit størrelses geleklump fallt i glasset da jeg skulle forsyne meg, men fikk det ikke helt med meg før jeg tok en god slurk av drinken hehe, tygget den ettpar ganger og svelget aah så genialt, kalde spritbiter Så tok jeg endel mindre biter i drinken (fri for isbiter) og drakk like mye som jeg vanligvis tåler, men hadde jo ikke regnet med ca 0,5-0,7 liter med 60% sprit i geleen, har aldri vært så full, dårlig og elendig i 4 dager etterpå. Det var som om alt begynnte å virke sånn PANG plutselig, mere husker jeg ikke. Våknet på badegulvet hos foreldrene mine, ingen vet hvordan jeg kom meg dit hehe Aldri mere Edit: I frukt punsj og sånnt tror jeg det er best å bruke lys rom, Bacardi f.eks Endret 16. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 god natt, 6timer skole igjenn, så er det somerferie *gå og ete en skive eller 2* Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Noen ideer til bildet mitt i recent tråden da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Zkerdar: Hehe var det det du mente. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Natta. I morgen skal eksen min komme til meg og kjæresten min er ikke blid. Jeg synes det bare er gøy, for eksen min og jeg er bestevenner nå og jeg kunne aldri tenkt meg å gjøre noe "sånn" med han. Det er gøy når gutter blir sjalu og skal leke mandige. RAWR! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg